Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 417 ggr
Fluffpuff365
0

Mys

Vet inte vad som har hänt med Itchi.
Inatt väckte han mig genom att slicka mig på munnen och sen la han sig som en korv vid min hand och buffade på den så att jag skulle klappa. Sen låg han där hela natten och mös. Sen när jag kom hem i eftermiddags kröp han upp i mitt knä och buffade på handen igen.
Han måste ha blivit en mysiller på bara en dag.
Varför har han börjat med det undrar jag. Haha.

TottsiGirl
0

ÅÅ låter ju helt underbart! :) En sån myskorv :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Fluffpuff365
0

Haha ja XD sen poppade han som en galning när jag kom hem också. Jag vill säga att han tyckte att det var kul att "mamma" kom hem, men antagligen hade han väl bara en tråkig dag ^^

babsan
0

han har väl fattat att det är du som bestämmer å att det finns inget annat att göra :p hehe, han älskar dig helt enkelt ;)

Fluffpuff365
0

Haha söto loves me Generad

skrollan
0

åhh, vad underbart det lået :)

Norrskenets
0

va mysigt=)

Fluffpuff365
0

Samma sak idag med. Kryper upp i knät och myser. Han är för underbar.

Norrskenets
0

Va härligt, va har du gjort som fått honom att börja va så kelig?vill lära mina töser att va lite mer keligare mot mig hehe;)

Fluffpuff365
0

Haha ingenting. Det kommer säkert gå över. Han kanske tycker synd om mig för att jag är förkyld och ensam eller något xD

Norrskenets
0

#9 nä det tror jag inte, tror nog han tycker om att mysa.

Men visst, djur känner på sig sånt=)

Fluffpuff365
0

visst gör de? När man känner sig som värst får man alltid något att säga aaw till. Samma när man är ledsen, vet att hundar kollar på en med en blick som verkar säga: Det är lugnt, jag ska ta hand om dig. och så pussar de :P

Norrskenets
0

#11 ja precis=) det är det som är så underbart med våra älskade djur.dom sviker en aldrig=´)

Fluffpuff365
0

Helt underbart :)