Foderhjälp
Försöker få tag på fodret "Wysong Ferret Archetypal I", Hittar ingenstans jag kan få det levererat till Sverige, någon annan som vet hur jag kan få tag på det?
även jag hoppas på att kunna få tag på detta foder. det verkar verkligen vara bra!
Fast jag tror att Archetypal 2 är mer som torrfoder. Archetypal 1 verkar vara större bitar som man kan blöta upp. Vad jag läst så är det många som kör en kombination av dessa två foder. Arch. 1 är bäst för sjuka och undernärda djur. Sen finns ju oxå dream trests som verkar bra. Så nära naturlig föda man kan komma om man har illrar som inte fattar att de är rovdjur
http://www.craftycreatures.com/forferretsonly/food/food.html Kanske dom kan skicka till sverige?
De som inte har illrar som är uppfödda på kött verkar ha svårt att få dem att börja äta det ibland bara. Men blandar man med sitt vanliga foder så kan man ju alltid hoppas att de lär sig tycka om det.

det låter ruggigt bra! hoppas det går att hitta nånstans!
#3: kollat den innan, tyvärr bara USA/Cannada.
Hittat några som har Sverige som allternativ också men där man får felmeddelande att det inte går att skicka till min address då jag försöker skapa användarkonto.
Gammal tabell för de som inte är så bra på franska.