Ljusparty?
Hej!
Jag håller på med ett såkallat ljusparty! Det går ut på att några vänninor/vänner träffas hemma hos någon och har ett ljusparty!
Jag kommer då dit med alla prylar och visar och berättar lite om hur man får bästa brinnförmågan på ljusen och hur man ska använda dom osv…Det blir en trevlig kväll med fika och prat!
Sen får alla en katalog att titta i och beställa det dom vill ha..Pengarna lämnas till Värdinnan/värden som sedan lämnar dom till mig så jag kan skicka iväg beställningen. Gejorna kommer till Värdinnan/värden och hon/han får dela ut sakerna till sina vänner!
Är det någon som tycker det här låter intressant? hör av er så ska vi fixa det! Bor ni kanske lite för långt bort kan jag skicka kataloger och beställningsblanketter och jag står för portot! Pengarna kan sättas in på mitt konto och beställningsblanketterna skickas tillbaka (jag betalar det portot också).
Mvh Tina
Ett bra initiativ tina. Vi hade ju så trevligt på mitt ljusparty tycker jag. Det är något som jag kan rekommendera. Chrille var ensam kille. 

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Vad tyckte han om att vara ensam kille då?
Kul idé Tina, alltid skoj att höra om vad ni andra sysslar med ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Det tyckte inte chrille var några problem. Man kan säga att det blev en liten illerträff utan illrar. Vi var 6 av 8 som var här som hade illrar. + att min mamma har haft iller. Så 1 person hade inte träffat iller förut. 

haha, så en del iller prat slank med bland ljus pratet med andra ord. hihi
Audiatur et altera pars
Ja det kan man ju lugnt säga. 

Ja det var verkligen jätte trevligt! Malena hade ju med sina babisar! med Gordon hade inte fått sista skabbsprutan än så jag ville inte ta med honom för säkerhetens skull! plus att dom flesta illrarna där hade han våldfört sig på! haha..han är en smula horny! =p

är det ingen som är minst intresserad? Åsa, du som gör så fina saker i glas! kan du inte föra lite ljushållare? så kan du få ett doftljus att sätta i det om du har ett ljusparty! haha…men kan ju kanske slå ihop det lite med en illerträff???
partylite har en hemsida också om någon vill kolla..

Jag är intresserad, så det där med att slå ihop det på en iller träff tycker jag låter jätte bra. Och självklart kan det graveras ljusstakar. hihi
Audiatur et altera pars

ja visst gör de? lite jobbigt kan det var att köra ut alla grejorna som folket beställer om det kommer folk från hela sveriges hörn! men det finns ju post! och kanske illerträff igen några veckor efter det! =) ja det vore as schyst! vill ha med iller på! =) och kisse om du gör sånna!? hihi

Japp, jag har massor med kissekatter som jag gör.
Audiatur et altera pars

vad gulligt! måste jag få se sen! =) nästa gång ödet för ihop oss!

Ja, det får du så gärna så. hihi
Audiatur et altera pars
Nu har jag varit på mitt 3:e ljusparty på mindre än 2 månader. Den här gången tog jag lite kort. Tänkte jag skulle sätta ut det här så får ni se vad det är för något.
Ska bara kolla med tina vilka kort man får visa. 

Ser verkligen fram emot korten. Och jag blir mer och mer taggad att fixa en iller träff i kombination med ett ljusparty.
Måste helt klart planeras in ett sådant.
Audiatur et altera pars

madde, du får använda vilka bilder du vill på ljusen! och på snygga mig! haha…spelar ingen roll om jag ser ut som stryk! hehe..
Åsa, du måste fundera allvarligt på det! det låter så fruktansvärt roligt! =)

Ja, det såg riktigt fint ut. Undrar när de uppfinner lukt kort, har förstått att ljusen doftar gott. Är det så?
Audiatur et altera pars

Ja med finns massa olika dofter och dem lukar jätte gott speciellt annanas granatäpple eller Melon *mums* ja luktkort vore inte helt fel =0) Jätte fina bilder Madde du är jätte duktig.
Tack så mycket. Klippte lite för att få bilderna lite mer inpå varann. Eller hur jag ska förklara.
Tina tycker att ditt kort är helt ok. Var är du tjock nån stans??? 
Jag önskar man kunde ha en dator som kunde föra lukt vidare. Det vore ju smidigast när alla människor är samlade här ute i cyberrymden. 

Tina du är ju inte tjock. Ge upp nu. hihi
Vi måste helt enkelt slå ihop det här med dina ljus och mina glasgrejer på något sätt. ;-)
Audiatur et altera pars
Ja det kan ju vara superkul. En illerträff med både ljusparty och glasförsäljning. =) Det skulle jag tycka vore kul.

det låter som en förträffligt bra idé tycker jag! kom på en lösning! du har en illerträff och ljusparty och glasen! alla som handlar får komma på en ny illerträff ungefär 1-2 månader efteråt och hämta prylarna! jätte bra! =) jag är så smart ibland så det är läskigt! höhö..
Är det någon mer som har fått äran att gå på Ljusparty???