sysselsätta Melker
idag har Melker sån energi så jag vet itne vad jag ska ta vägen..tyckte att det var ypperligt bra att slänga ner hans pipisar i en balja emd vatten..hade illrar kunna tgråta hade han gjort det när han såg sina pipsar..stackare..men nu har han att göra och han gömmer allihop på ett superhemligt" ställe :)
haha samma här hemma! här e det alltid party för en viss illerplutt. Som tur är roar hon sig lätt med att brottas med strumpor eller springa under tidningar :P
melker är itne helt hemmastadd ännu så han vågar inte riktigt än..men man mräker mer och emr för varje dag att han vågar..
#0 sån ser ted oxå ut när man lägger hans pipisar i vatten… Då är man inte populär sen :P
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

usch vad ni är elakaemot era djur. slänger deras älskade pipsar i vatten =P
Om jag la Lamios stora knut i vatten så skulle han säkert hämnas på mig i veckor. Men nu har jag ju gått och skaffat mig en liten valp som springer runt med "Lamios" leksaker över allt. Och han springer iväg och gömmer dom men den lilla råttan hittar dom fort igen för att sen springa iväg med dom helt tokig av glädje. =)

skulle velat se hans gråt över pipisarna. Ett tips är att knyta ett snöre i varje pipis, då kan man lätt hitta dem och ta fram dem om han gömmer dem på hemliga ställen (där man aldrig hittar dem). Sen kan man även använda snöret till att leka "fiska" iller, utan att få fingrarna punkterade av illerbett… :)
jag ska knyta band, mouhaha :D

Gummisnodd!
För flera år sen när vi fick vem Wilmavalpen (papillon) så hade vi ett resårband som vi knutit fast i en mjuk boll, och sen i grytskåpet. perfekt när man satt fast i tråkiga telefonsamtal! Inte minst för Wilma ;)