tjejer omplaceras
det värsta har nu hänt, min allergi har brutit ut och måste då skriva det här inlägget som jag aldrig trodde jag skulle behöva göra:(
jag måste tack vare det här omplacera mina älskade bebisar :(
det är två stycken honor, värdeldens snällaste och underbaraste små hårkorvar.
Molly: är viltfärgad/brun som är född 04-09-2012, hon är en liten dam i sina bästa år.
hon är steriliserad, vaccinerad, chipmärkt m.m
Doris: är pastell tomte som är född 23-07-2013, hon är en liten fluffboll.
hon är kemiskt kastrerad, vaccinerad, chipmärkt m.m
båda är helt bitfria, förutom vid lek då dom kan nafsa lite. dom är inte 100 procent på lådan då dom ''missar'' ibland. Dom vill vara med överallt och älskar att leka tillsammans och med en själv. Dom är helt underbara helt enkelt :P
Jag vill omplacera dom tillsammans till ett hem som är iller fritt då Molly inte går ihop med alla illrar. Jag ser helst att du har haft iller förut eller är väl medveten om hur det är att ha iller. Dom är perfekta nybörjar illrar.
Viktigast för mig är att dom får ett livslångt hem och inte behöver flytta något mer.
tillbehör medföljer.
Om ni vill veta mer är det bara att fråga.
jag har inte superbrottom att bli av med dom huvudsaken är att dom kommer till ett bra hem med massor av kärlek.
Vart bor du? 🙂
Oxelösund, en mil från Nyköping :)
Supersöta! :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Synd att molly inte går ihopp med andra illrar, det var väldigt fina båda men Doris ser ju underbar ut, jag är svag för pasteller :* men jag måste bara fråga, man steriliserar väll inte illrar, eller?
Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling
Tack:) #3 #4 såg att det såg lite konstigt ut "går inte ihop med andra illrar" haha hon är ju bästa kompis med Doris:) så hon går ju ihop med illrar, men andra hon träffat har det inte gått så jätte bra med tyvärr. Så då ser jag Helst att hon kommer till någon/några utan iller. Men om personen redan har iller och den/dom är väldigt snäll mot andra illrar kan det nog gå, problemet är att Molly är först jätte kaxig sen livrädd :P Mem sånt går alltid att prata om:) Molly är steriliserad eller kastrerad kanske det heter, med.operation då menar jag. Medan Doris är kemisk kastrerad.
#då förstår jag! det heter kirurgiskt eller kemiskt kastrerad :)
Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling
haha ja de gör de ja^^ men va bra! jag menar då kirurgiskt kastrerad :P tack så mycket :)
Går hon inte ens ihop med en liten kille?
Åh, Har du någon mail jag kan nå dig på? Bor i närheten :)
#8 jag vet inte faktiskt, hon har bara träffat två vuxna hanar och Doris. Och med hanarna gick det inte alls bra tyvärr:/ men om han är valp så kanske det går, bara man har tålamod:P så en valp tror jag kanske det inte är något problem med, men en äldre hane tror jag nog inte det kommer funka med:/ #9 självklart:) rebecca_mackenzie@hotmail.com
Mailar dig nu. :)
Finns dem kvar ?
Dom är bort lovade till en tjej just nu, så om hon inte skulle ångra sig så behöver jag inte leta något nytt hem just nu:)
För folk i denna tråden som fortfarande letar omplaceringsiller vill jag bara påminna om tråden som ligger uppe precis nedan om min fina pastellhane Mannfred som också letar nytt hem! :)
Vi finns i Skåne :)