Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 139 ggr
babsan
0

Härliga Göteborg =D

Nu är jag i Göteborg å hälsar på min moster :) vi skulle egentligen redan ha åkt till Liseberg men eftersom att katten håller på med att föda så blir det lite senare i kväll :) det ska bli så kul =D tredje gången i år jag är där ^^ hoppas bara det inte är så förbannat lång kö på kanonen å balder (men otruligt nog så är det alltid det -.-) det är fint väder här för tillfället :) i södertälje regnde det när vi åkte :P….jag tycker Göteborg är en så otroligt härlig stad :) moster bor nära näset oxå, så vi ska antagligen åka å bada :) mycke mysigt :)… synd bara att vi ska åka hem imorgon =(

ville bara skriva av mig lite ^^hehe

kram, oss =)

[jenkass]
0

ha så kul=)) har du åkt den nya? gungan? den är såååå hemsk tycker jag.. jag var tvungen att blunda och hålla i mig stenhårt för det kändes att man skulle flyga av, medans sambon åkte den 2 ggr i sträck :P

babsan
0

haha, jo det har jag :D den är jätterolig tkr jag :D det pirrar så härligt i magen, fastän det känns som om man ska åka ur ^^man sitter ju bara fast över benen det tycker jag är lite läskigt faktiskt =P men det gör inget ^^