Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 400 ggr
[sheridan]
0

söker en omplaceringsiller

Gärna vuxen. djurvänligt hem erbjudes och både jag och min son har illervana. Ska kunna funka ihop med en katt. Jag studerar på distans så jag är i stort sett hemma hela dagarna

[sheridan]
0

Vi bor i dalarna så gärna i närheten alt om transporthjälp finnes

FerretCrow
0

Ser att ni även söker hamstrar. ni har väl tänkt på att illern lätt ser dessa som mat och en olycka lätt kan vara framme.

[sheridan]
0

Vi funderade på en hamster först men sedan ångrade vi oss för en iller går bättre ihop med en katt än vad en hamster gör

JossanH
0

#3 tja, alltså hamster och iller är väl ungefär så långt ifrån varandra man kan komma så jag hoppas att det är annat än bara katt-djur relationen som lockar er till Att skaffa iller. Annars kommer ni nog få en smärre chock när ni får hem en iller ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

[sheridan]
0

Har vuxit upp med illrar så någon chock blir det absolut inte.
och min kompis har haft en iller som jag varit vakt åt ibland..

Har varit sugen på iller länge men inte hittat någon i närheten heller så vi funderade på hamster ett tag men är inne på iller igen och har kommit fram till att det skulle passa bäst i vår familj :)

FerretCrow
2

#5 Måste ifrågasätta en sak jag blev brydd över då jag kollade din profil. (gör oftast det på nya innan jag tipsar om omplaceringar jag vet om).

Du har omplacerat 3 katter för din svåra reumatism. strax efter sålde du en sjuk katt för att du bodde så litet.

Har du haft iller tidigare så vet du ju om att en iller kräver mer än vad en katt gör… så ta dig isf en funderare om din sjukdom klarar detta djur…

P4go
0

Hon har typ tagit bort sin profil så tror tråden kan låsas :)

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

FerretCrow
0

#7 japp den försvann nog eftersom hon sökt flera olika djur medans hon omplacerat andra och folk har ifrågasatt detta precis som jag gjorde