Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 781 ggr
Fredde
0

Iller annons!

Hitta precis denna på annonsfynd.se

http://www.annonsfynd.se/default.aspx?b=False&c=0&a=0&cid=35487

Synd bara att det var lite för långt bort för min del annars hade jag även tatt dem, men hoppas att dom kommer till ett bra hem.

Madde
0

Ja det får man verkligen hoppas att dem gör. Skrattande

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Fredde
0

Är faktistk VÄLDIGT sugen att slänga mig i bilen o ratta ner till skåne. Men det e ju bara det att jag tror inte bilen håller Flört

Faxlin
0

*Asg* Japp tänk dig två albinon Fredde. hihi
Självklart hoppas jag de får det bra hos någon, men som sagt var att åka härifrån till Skåne är liiite långt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Fredde
0

Hehe det är ju inte direkt som att plinga på hos grannan Flört

tessa
0

åh vad man blev sugen då! =) - och jag som var säker då jag "blev med iller" och hämtade hem Julius, att han skulle få vara ensam iller lääänge framöver… hmm, det vete katten det, hihi. Men en eventuellt iller nummer två får allt vänta ett tag till ändå tror jag, - känner ingen brådska för varken Julius eller min skull - och för husfridens (läs sambons) skull så får vi nog förbli fem familjemedlemmar i familjen ett tag till… fast det klart, ingen av oss vet ju vad ödet har i beredskap för oss i framtiden Flört

Fredde
0

Hehe näe man vet ju alldrig är den berycktade ILLERMATTEMATIKEN Flört sätter igång. Personligen kommer jag nog införskaffa åtminstone en till liten herre under sommaren (Då kommer jag att ha 3st Skrattande).

nasseiller
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!jag är väldigt sugen att åka ner och hämta dom två söta illrarna men det är lite för långt tror jag ialf.*L*

nasseiller
0

Han som äger illrarna bor någon stans i BÅSTAD.*L*Räcka ut tungan