Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1290 ggr
bergstrom.m
0

Omplacering av Han-iller

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en han-iller på cirka 3 och ett halvt år gammal, vaccinerad och kastrerad som jag hade behövt ett nytt hem till pga att jag ska iväg och resa på obestämd tid.

han har träffat andra illrar och även hundar och inte varit något bekymmer, så säkerligen inga bekymmer med katter heller.

han är en riktig soffpotatis som mest tycker om att slappa med lite sällskap i närheten, inte koppeltränad. delvis tränad på att gå på låda, jag tog emot honom när han var ca 6 månader gammal och då hade han i stort sett suttit inburad hela tiden så det har varit ganska svårt att lära honom vett och etikett.

han bits aldrig förutom när han leker, och då är det snarare nafsar, vilket de flesta illrar gör. 

han borde definitivt komma till ett hem till någon som redan har illervana sedan innan då han inte är en tamiller i grund och botten.

han är jättesnäll och biter aldrig mig eller många andra men kan vara lite arg emot vissa, så gäller att ha tålamod med honom men han är ett helt underbart sällskaps djur och det är med stor sorg som jag vill omplacera honom.

Några frågor eller funderingar så skriv gärna !

bergstrom.m
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

VeronicaKahlbäck
0

Det kan vara intressant att veta var ni finns? :)

Hoppas ni hittar ett fint hem!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

PinkiePie59
0

Hubbe (som han heter) finns i karlshamn. Det är min pojkväns iller och jag kan intyga ett en mer gosig liten herre får man leta efter! Han har sina egenheter, som alla illrar med men tålamod och träning kan han nog bli riktigt väluppfostrad

[demonheart]
0

Är jätte intresserad! :) Mejla mig gärna emmlovehorses@hotmail.com om han fortfarande finns kvar!

P4go
0

Fast står ju att tidigare illervana borde finnas #4?

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.