Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 277 ggr
Soffi
0

Bilder på Lucifer

Dags för att lägga upp lite bilder på min lilla pojk. Badade honom i veckan (han hade skunkat och luktade äckel) och hade kameran i närheten. :)

Soffi
0

Sne-tunga

Soffi
0

Tvättade honom med ett milt schampoo, men han slickade i sig det.. Han fick inte i sig mycket, men ändå. Kan inte vara kalasbra liksom.

Soffi
0

Mys

skrollan
0

åhh, tycker han om att bada? =)

Soffi
0

Han frös och spände hela kropen när vattnet försvann. Kolla in benen.

Soffi
0

Sover i transportburen

Soffi
0

Nyvaken

Soffi
0

Lucifer leker i det minililla röret..

Soffi
0

#4 Ja, han verkar älska det. Ligger och plaskar runt och dricker badvattnet. han kan ligga där hur länge som helst :)

Vattunalle
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

min lille "djävel" han tog sitt ett dopp i sjön i dag han =D formligen älskar vattnet *s*

skrollan
0

gud vad hräligt, vill att mina också ska älska dte =P

[tiiia]
0

hihi så söt han var i handfatet :) gillar han att busa omkring där?

Soffi
0

#12 Busa och busa, där är han faktiskt lugn. Plaskar runt bara.. Men visst, han tycker verkligen om det!

Vattunalle
0

Soffi hur får du bilderna att visas direkt? utan att man behöver klicka upp dom?

Soffi
0

Ladda upp precis som du gör annars. Gå sen in på den bifogade länken, högerklicka på bilden och välj "kopiera". Välj "redigera inlägg" och klistra in bilden i ditt inlägg. Där kan du även förminska bilden en aning om du vill. . Voila!

sarae
0

#15 ooh smart! att man kunde göra så visste jag faktikst inte! jag har alltid lagt upp dem på en annan sajt … så smidigt ju!

Unervara bilder! han e så söt killen!

Faxlin
0

Ohh, vad underbara bad bilder. Fastnar för den snea tungan. Någon som blir förvånad :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

skrollan
0

haha, älskar tungbilderna :D