Bilder på Lucifer
Dags för att lägga upp lite bilder på min lilla pojk. Badade honom i veckan (han hade skunkat och luktade äckel) och hade kameran i närheten. :)

Sne-tunga

Tvättade honom med ett milt schampoo, men han slickade i sig det.. Han fick inte i sig mycket, men ändå. Kan inte vara kalasbra liksom.

Mys
åhh, tycker han om att bada? =)

Han frös och spände hela kropen när vattnet försvann. Kolla in benen.

Sover i transportburen

Nyvaken

Lucifer leker i det minililla röret..

#4 Ja, han verkar älska det. Ligger och plaskar runt och dricker badvattnet. han kan ligga där hur länge som helst :)
gud vad hräligt, vill att mina också ska älska dte =P
hihi så söt han var i handfatet :) gillar han att busa omkring där?

#12 Busa och busa, där är han faktiskt lugn. Plaskar runt bara.. Men visst, han tycker verkligen om det!
Soffi hur får du bilderna att visas direkt? utan att man behöver klicka upp dom?

Ladda upp precis som du gör annars. Gå sen in på den bifogade länken, högerklicka på bilden och välj "kopiera". Välj "redigera inlägg" och klistra in bilden i ditt inlägg. Där kan du även förminska bilden en aning om du vill. . Voila!
#15 ooh smart! att man kunde göra så visste jag faktikst inte! jag har alltid lagt upp dem på en annan sajt … så smidigt ju!
Unervara bilder! han e så söt killen!

Ohh, vad underbara bad bilder. Fastnar för den snea tungan. Någon som blir förvånad :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
haha, älskar tungbilderna :D