Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 211 ggr
Sara
0

Underbara solstråle!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är så lycklig över min Bus!

Funny har fått en jättekul lekkompis som fixar hennes tempo. Idag så gick svansarna som elvispar i röret när de lekte.

Nopan och Bus är bästisar och sover i princip alltid tillsammans. De har oxå kul ihop med rören, plingorna och lekisarna.

Ett annat exempel på Bus personlighet är att han inte "vågar" smaka på nya saker. Som nu när Banditsen med russinsmak är slut så öppnade jag Banditsen med kycklingsmak och bjöd honom på. Nähäp, äckligt! sa Bus efter några sniffningar.

Så jag gjorde rullningsrörelsen och Bus rullade runt och naturligtvis ville han ju ha en godis som belöning. Kycklingbanditsen kom fram och eftersom han anser att han har rätt till en gotta efter rullningen så tog han den försiktigt och började gnaga på den under köksbordet. Vips, så kom han fram för en bit till. Det var ju gottgottigottgott iaf!

Sara

Norrskenets
0

Hehe va kul att dom går så bra ihop=) hehe hur har du lärt honom att snurra runt? Skrattande

Faxlin
0

haha, visst är det underbart med deras olika peronligheter .-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sara
0

Man visar gottan och rör handen i en cirkel runt huvudet på illern och när illern tittar till sidan efter gottan så puttar du runt den med andra handen. Ge gottan.

Efter ett tag så fattar de att de ska rulla runt för att få gottan.

Nopan kan oxå rulla runt. Skrattande

Sara

Norrskenets
0

Jaha då måste jag testa det=)

skrollan
0

vad hätligt :) mysig också :)