Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 231 ggr
Pandae
0

Stinkis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter att funderat mycke på namn till Safir, har hennes smeknamn äntligen kommit, om då kanske inte speciellt fint ha ha.

Joakim tog upp henne igår när hon sov, så hon låg i hans knä. Och hon ryckte och hade sig, och mitt i allt släpper hon en stinkbomb (vet inte om de var en hemsk mardröm som att stitch, katten, hade lyckats vinna över henne i en fight, ha ha)
Och detta är inte första gången heller. Så numera är hon Stinkis=P

Det jag eg lite vill komma till med är. Finns det något sätt att få lukten att försvinna? känns jobbigt att vänta 20 timmar innan doften försvunnit:(

Fluffpuff365
0

vädra? Haha

Pandae
0

Japp de gjorde vi med.. tvärdrag i hela lägenheten..hjälpte inte och dessutom blev det svinkallt… ha ha =D

Fluffpuff365
0

Haha usch, så ni är instängda i illerfis-palatset? ;) Köp såna där dofttabletter och lägg ut i bokhyllor och sånt.. Kanske kan hjälpa. Eller sån där one touch. Doftspray som inte är för starkt kanske? Finns ju en hel del grejer :P

ViktorMarina
0

Oftast är det bara en liten droppe de klämmer ut ur analkörtlarna, och det kan hjälpa med att badda lite med ett blött papper efteråt så får man bort det värsta :)

Pandae
0

haha ja vi är de…lite jobbigt:/ luktar inte speciellt gott ha ha.
luktar jättemycke sånt bak där hon sov precis(bakom soffa) och ändå e golvet helt nytorkat

Ohh det får jag testa då. hoppas de hjälper=D

MissFerret
0

*asg* ja vad mer kan man säga….. Jag har ju Shanti som alltid luktar fis…..

Pandae
0

hihi små stinkfisar är dem=D

Hon har dessutom lärt sig hur man kommer upp i fönsterkarmen så hon demolerar den helatiden:(
Jag har bara gått hemma denna veckan och ändå är jag helt slutkörd haha:P

AlbaStiffler
0

Kolla även i tråden "fråga?" som handlar om skunkisar.