Rödlök= BARF? ;)
Ja, vem har sagt att barf måste bestå av kött..? Mara, the (k)iller älskar paprika och är närmast besatt av rödlök… Nej, hon får inte äta löken, jag gissar att det inte är bra för hennes mage, men det vore kul att veta om fler illrar har den fetischen..? Andra gången nu som jag kommer hem och har handlat, ställer påsen på golvet, och Mara försöker sno en lök. Idag grävde hon sig ner genom lager på lager av en fullpackad papperspåse, förbi en massa kött, för att sno en lök som låg på botten. Här gläder hon sig åt sin skatt… Hon har inte så långa klor som det ser ut, hon sitter bara och snurrar och leker Gollum, det är nästan omöjligt att ta tillbaks den sen…
Haha! En iller i mitt första gäng, Skit, gillade också att stjäla lök ur matpåsarna!… Men det fanns något ännu bättre där i! Potatis!! En gång hittade jag 5-6 potatisar som har gömt bakom skrivbordet ;P Men det som ändå tippade listan var folks plånböcker. Han kunde fasen nosa sig till en plånbok på mils avstånd ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#1 hehe… Bra erxtraknäck 😉
// Jenny and the tassilicious
Ja, potatis är också lockande, men bara om den är jordig… Har faktiskt hittat potatis i påslakanet… :/ Men… lök!? Det måste ju lukta jättefränt.
Haha min ta med potatis. Men han ska ju smaka på allt så jag tog dom ifrån han. Han.är värsta tjuv när de gäller mat ;-)

Illrar är ju helt sanslösa allätare 🤪
Mina nuvarande är ganska lugna på det hela men det beror nog mest på att de sällan fått möjligheten även om det såklart förekommit lite olyckor. Några mazariner vet jag gått förlorade bland annat…
Zebben blev helt galen när man öppnade skafferiet, knäckebröd var nog det absolut mest fantastiska på den här jorden. Han skulle nog offrat allt och lite till bara han kunde få några smulor, när han vid några få tillfällen fick tag på knäckebröd hördes det lång väg då han gick fram som en mossrivare genom paketen. Finaste Zebben ❤️
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus