Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 438 ggr
Humi
2014-04-02 22:24
0

Omplacering

Fick reda på att jag inte tål päls igår och är tvungen att göra mig av med mina illrar efter som att jag inte klara av medicinen.

Charlie är en buse på 2 år. Kastrerad och vaccinerad två gånger. Han gillar att busa med andra illrar och älskar pipleksaker och gummibollar. En sak han är bra på är att gå på lådan och att hitta på hyss. Men är den finaste iller man kan ha. Han bits aldrig och kelar mer än gärna.

Itchy är en ganska tjock iller för tillfället och är 1 år gammal. Han är lite lugnare och gillar inte leksaker lika mycket som Charlie. Men han älskar att krypa in i rör och älskar saker som prasslar. Ägg är hans favorit. Även Itchy är kastrerad och vaccinerad en gång. 

Med illrarna tillkommer pipleksaker, bollar, ett katt-träd, filtar och bäddar om så önskas. Även illerfoder och en transportbur medföljer.

Det viktigaste är att dom inte behöver flytta igen. Jag bryr mig inte om ifall ni skaffar barn eller någonting annat och känner att ni inte kan ha kvar dom. Vill ni att Charlie och Itchy ska bo hos er ska dom stanna där och kontrakt skrivs.

Så innan ni känner att det skulle vara roligt att ha en iller, tänk igenom och se till att ni klarar av det.

Busarna finns i Sandviken.

Lineajosefina1
2014-04-03 08:00
0

Jag är intresserad! Jag har illervana sedan långt tillbaka. Här får dom ett livslångt hem! Hör av dig på: lineaj@hotmail.com Ha det bra!

Nicox31
2014-04-03 09:01
0

jag är också intresserad jag bor i kungsgården vid Sandviken.

Nicox31
2014-04-03 09:02
0