Annons...
gör en ny tråd om denna länk

*putt*
men kan du tänka dig att sälja dom var för sig nu??? Det enligt min åsikt är taskigt om det är två systrar som tyr sig till varandra och ska lämna sin matte, då kan dom väl iaf få bo ihop hos dom nya ägarna. Usch, det är ledsamt =/
# 2 Men kan visa sig nödvändigt.
Just det att de gaddar ihop sig kan göra det svårt att komma tillrätta med deras bitproblem.
Tråkigt, visst är det, men för att de ska kunna bli trevliga sällskaps djur så behövs det antagligen om ingen riktigt illervan person tar sig an dem.
Sara
samtidigt så kan det vara bra på ett vis att dela på systrarna eftersom de verkar ha gaddat ihop sig mot alla andra. en illerkompis i det nya hemmet får varje tös kan göra så att de inte mår alltför dåligt av att dela på sig. sedan verkar de här töserna enbart finna sin självsäkerthet och trygghet hos varann. genom att dela på dem kan de kasnke få en chans att bygga upp sitt egna självförtroende.
hoppas dom hittar någon som bara kan ha dom två töserna och att det kommer funka ihop för dom två. Usch, tycker sådant är så jobbigt.
ja ett svar till e alla nu då… jag mår hemskt dåligt över att behöva sälja dom och sära på dom men som vissa av er säger så kan det bli bättre och om jag säljer dom var för sig och dom får komma till ett hem där det finns en annan iller så kanske dom inte mår så dåligt av det =) sen tror jag inte dom kommer sakna mig eftersom dom hatar mig iaf=/

#6: Klart dom inte hatar dig. De har antagligen bara blivit otroligt tajta och utestänger dig mer. Men inte hatar de dig.
Hoppas verkligen att allt ordnar sig för dig och töserna.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#7 ja jag har fått en person nu som är intresserad som vill ha en iller då denna person ska flytta till lägenhet i härnösand och det är ju inte allt för långt från mig och eftersom jag har kompisar där kan man ju hälsa på oxå när man har vägarna förbi=) så vi får se hur det blir.

#8: det låter ju bra. Hoppas att det blir bra också :-)
Audiatur et altera pars
#9 ja men jag har haft extremt många som vare intresserad sen ha dom bara sluta höra av sig eller svara på mailen =(

#10: Så trist.
Audiatur et altera pars

dom dära flickorna hörde jag av mig på förr
Det kan ju faktiskt bli så att om den ena illertjejen åker iväg så kanske du kan behålla den andra?
Hon kommer antagligen bli mkt mer social med både dig och Miilo.
Sara
#12 när då förr?
#13 ja det kan ju hända men vill som sagt hellst att dom får vara tillsammans.

ja dom flickorna meijla jag förr på men jag fick tag på två andra flickor

Hur går det för dina tjejer?
#15 du har ju inte mailat till mig iaf.
#16 inte alls verkar det som =(

hmm…tycker det borde va nån som vill ha dom, men det kanske är för att det är valptider också..hoppas du hittar rätt ägare snart=)
#18 det vette tusan det, folk blir ju avskräckta för att man skriver vassa =/ men jag vill ju inte ljuga heller
tycker det är bra att du är ärlig i annonsen. de ökar chanserna för att töserna verkligen kommer till rätt hem, å inte bara nån som vill testa att ha iller

de bästa är att vara ärlig .. då kommer man längre i livet .. *citat av min döda pappa *
#20 ja precis så jag har tänkt =)
#21 ja men sanningen kommer man längst=P
*putt*
putt

*putt*
putt
*putt*

putt

Hoppas du hittar ett bra hem åt dem…

putt*
putt

*putt*
putt

putt putt

*putteliputt*
vill bara medela att det ser ljusare ut för tjejerna iaf=)
vad kul att höra!
ja det finns en familj i gävle som skickade ett mail och va jätte intresserad av båda två och hon lät ännu mer intresserad efter jag pratat med hene i telefonen=)
hoppas att det löser sig då och att det går bra för dom =)
ja dom ska få träffa varandra på gävle träffen=)
vad kul att hon såna flal vill ha båda två :)
ja det är jätteskönt och hon hade inte haft egna illrar men hon hade vare iller vakt åt sin kompis i ett halvår och dom illrarna hade vare mycket vassa så hon och barnen viste vad dom skulle ge sig in på eller vad man ska kalla det=)
vad härligt, hoppas det blir deras sista hem såna fall :)

va skönt att det har löst sig :D
inte aktuelle längre kan låsa tråden den som kan det=)

Japp då annonsen inte längre är aktuell så låser jag denna tråd enligt Nora_Dedes önskan.
Mvh ÅsaF sajtvärd
Audiatur et altera pars