Tillfällig omplacering
Hej alla där ute! Jag har övervägt fram och tillbaka och måste nu försöka omplacera min iller Maia TILLFÄLLIGT! För att göra en lång historia kort så separerade jag för tre månader sedan, min fd kunde ha Maia medans jag letade nytt boende ( han bodde mycket större och tryggare än jag som nu får flänga runt) jag har fått ett nytt boende MEN inflytten är i Juni . Dock så ska även min fd flytta till annan ort nu och kan omöjligt ha med sig Maia. Det är orättvist för henne att byta boende varannan dag som jag gör nu så hon kan inte vara med mig och ingen i min närhet är så förtjust i illrar. Så….. Känner någon att den har en liten plats extra i tre månader så skulle det uppskattas! Jag står för all mat kostnad, Vet- kostnader om det skulle behövas, och alla andra små utgifter som medföljer när man har iller:) Maia är : min finaste skatt, hon kelar och sover i knät men kan vara på sitt busigaste humör andra sekunden. Hon har inget emot katter/ hundar, dock vet jag inte hur hon är mot andra illrar. Hon är en ganska obrydd iller men ändå super nyfiken och super envis:) hon äter endast iller foder, ägg gula nån gång i veckan och hon absolut älskar vetegroddsolja och sina pip leksaker som hon gömmer överallt. Omplaceringen är TILLFÄLLIG, fram till den 18 Juni för att vara exakt. Jag ser helst att någon iller van tar hand om henne men någon med gott hjärta och en extrem kärlek för djur går bra. Intresserad? Maila här på illerfokus eller på Sara.eriksson88@live.se mvh
Var bor du? :)
Edit: Såg på din profil att ni finns i Tumba-trakten.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Ja, missade den. Hon finns i Tumba men jag kan åka långt för ett bra tillfälligt hem
Du har pm!:)
Fast nu syns det inte att jag har skickat något:0 men i dunnow
hur går det?? hittar du något hem åt lilltjejen? :-)
Inte riktigt än Erika , dock pratat med en om eventuellt tillfällig omplacering. Har lite svårt och lämna ifrån mig henne dock, speciellt om hon inte finns i närheten (Stockholm)
Okej förstår att det är svårt!:) jag och min sambo bor i Älvdalen och har två illerflickor som båda varit ensam illrar tidigare:) vi är också intresserade av att se efter din lilla älskling om de inte redan löst sig:) isåfall kan vi prata mer i chatten:)

Jag och min sambo har skickat ett mejl till dig. :)
Mymayday: jag har inte fått nå mail?

#9 Är du säker? Kan ha blivit något fel.. Jag skriver ett pm till dig då istället. :)

#9 Hej igen! Har du läst mitt mejl eller pm? Har du kanske hittat något tillfälligt hem åt Maia redan? Hör gärna av dig vilket som. :)