Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 195 ggr
sarae
0

hona säljes

ViktorMarina
0

I västerbotten! Ååh, lilla tjejen.. det blir så nära när det är här omkring, man vill bara hämta henne :/ Ska se om det inte finns någon man känner till som är intresserad..!

Dandeli
0

Hoppas verkligen att hon får ett bra hem.. Det gör verkligen ont i hjärtat varje gång man ser att människor skaffat nya familjemedlemmar för att sedan tröttna på dem. Ledsen

Väldigt "ovanlig" förklaring också : "har inte längre tid".

Skaffar man en iller, eller vilket djur som helst, så får man ju ha framtiden i åtanke.

Man säljer inte en familjemedlem. Gråter 

Visst kan det hända saker som man inte rår över, allergi eller trubbel i flocken, men personligen tycker jag att allt annat bara är rent respeklöst mot djuret i fråga. Att människor sedan är så fixerade vid att få ut så mycket pengar som möjligt gör bara saken ännu värre. Om nu människan som satte ut denna annons brytt sig mer om att lilltösen skulle få ett bra hem hade hon ju kunnat offrat sig och gett den nya ägaren tösens garderob, så att hon skulle kunna känna sig mer som hemma vart hon nu än hamnar.

Oj, mycket frustration som kom ut där… ämnet väcker verkligen känslor.

I vilket fall som helst så håller vi både tummar och tassar här för att allt ska gå bra för henne.

adam24
0

Den har legat ute för typ ett tag sen, men då låg den ute i typ 6 timmar…

Man blir riktigt sugen, våran Dixon skulle behöva nån sussa med, men vi måste ha en större lägenhet först….

sarae
0

#3 ahhh! jag har kliat mig ui huvudet hela dagen över detta! e säker på att jag sett "byren" innan men kunde bara inte komma på om de var i en tidigare annons!

ViktorMarina
0

Ja, men kan det ha varit där jag sett den också kanske?! Men jag upptäckte nog inte att tjejen fanns i västerbotten då, tyvärr. Vet att jag också sett bilden på garderobsgrejen tidigare!

Faxlin
0

#4: Den har vi sett här inne tidigare. Det var någon medlem som hade byggt en sådan. Kommer dock inte ihåg vilken.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AlbaStiffler
0

Jo jag minns åxå att det var nån här som byggt garderoben. Lustigt att han/hon inte lagt ut annonsen här… :(

skrollan
0

vad hemskt. tyckte det skrevs om att det fanns fler illrar där hemma och det är en han säljer. Hoppas såna fall hon kommer till en familj med andra illrar om hon trivdes med det.

NoraDede
0

jag har oxå sett den där i en annons för ett tag sedan