Illerskrälle!
Idag är det städning på schemat, lika roligt som alltid 😉
När jag kom upp från tvättstugan kunde jag inte hitta Oliwer och jag kände direkt att något var fel, han är alltid med och stjälper till vid städning…
Letade precis överallt, såg honom inte och hörde honom inte. Tjockisen är på runt tre kilo så han borde inte vara så svår att hitta, Aylinh gav mej åtminstone en ledtråd om att han var i köket vid skåpen någonstans och magvärken satte igång.
Livrädd att han tagit sej in under eller in i väggarna på något vis och inte kan ta sej tillbaka, fortfarande helt knäpptyst håller jag på att bli hysterisk tills Aylinh börjar klänga på spisen och jag inser att jag stängt in honom bakom den när jag dammsög där! Eftersom det var tyst var jag orolig att han var skadad på något vis men när jag drog fram den kom han klivandes halvsovande..
Puh, vilken lättnad men jäkla iller att bara sitta tyst där, han måste väl hört mej skrika!
Älskade, Älskade Oliwer ❤️ Inte lätt när man hamnar hos en klant som mej!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Vad taskigt av honom att inte säga nåt. Skrämmas sådär. Tur att det gick bra ^_^
Förstår om du nästan fick en hjärtattack… jäkla djur som är så duktiga på att skrämmas :O
// Jenny and the tassilicious
Men skitungen!!!
Sajtvärd på Iller.ifokus