Haniller måste omplaceras...
hej på er det är med tungt hjärta jag gör det här men jag måste sälja min lilla ögonsten wall-e. anledningarna är att jag ska gå på en skola där man inte får har djur på elevhemmet. det är en 2årig linje och då tycker jag att det är inte mer än rätt att han ska få komma till en familj som kommer ha mer tid för honom dom senaste 2 åren.
wall-e är snart 1 år och mycket sprallig och glad:D jag köpte honom från diamantenszoologiska i Stockholm. han älskar snö och att leka med vatten :D
vid köp får man stamtavla och tillhörande papper och kontrakt, samt en bärväska, vattenskål som är ''skvättsäker'', sele med koppel och bjällra,lite rörstumpar som han älskar att springa i, en sovpåse,gosedjur,filtar,matskål,kattlåda,lite leksaker,sand.
vid mer info kontakta mej på mail. samsonen_@hotmail.com
Har du kollat med Dimantens ifall dom kanske vet någon som vill ha honom? Dom kanske kan hjälpa till med omplaceringen 🙂.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Du heter Sam va? :p xD För då träffade jag dig för ett antal år sen Hade tagit honom om jag inte redan haft 3 xD
Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.
ja jag har pratat med diamanten och hon skulle säga till om det kom ngn. :D
P4go jassa har du träffat mej ? yolo :D ja det var ju en himla otur att du redan ghade 3 ;P :D
#3 Va bra, då håller vi en tumme för att det ordnar sig till det bästa.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Kände Johan en gång i tiden och när jag var hos honom i Bollnäs så träffades vi 😃
Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

Åh så söt! Hoppas ni hittar ett perfekt hem :)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
tack så mycket :D ja jag hoppas att det löser sig :D det bör det göra ;D hur kan man inte älska illrar lix:D
nuhar jag hittat ett bra hem till wall-e :)
Vart finns han?:)

#8 Super att sötnosen hittat ett hem, låser tråden!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus