Iller säljes akut

Det tar ju tyvärr ofta lite tid att hitta nya hem, jag hoppas något fint hem dyker upp! 🙂
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Visst är han okastrerad?
Yes han e okastrerad
#3 Kan du inte berätta mer om honom? Varifrån han kommer, hur länge du har haft honom, hur han fungerade med andra illrar, vilken som är han favoritsysselsättning och annat som kan vara intressant?
Det blir så mycket lättare att få en bild av honom hur han är då. Och några flera söta foton skulle inte heller skada. Pasteller brukar vara omåttligt intressanta.

Det det är inte en pastell vad jag kan se på bilden utan en silver tomte
Aw, vita tassar såg jag inte… jäkligt likt pastell
#6 fast kollar du in svansen så är den inte pastellfärgad utan grå. Att den sedan har en gul/creme färgad underull gör förstås att man lätt kan få fel intryck :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Han är vit/guld/grå:)vi tog över han från en tjej som fick honom och hans
Son från ett djurhem:) han e leksen och social men väldigt lugn:) har haft honom bara i några månader men nu e han ensam kvar.han funkar otroligt bra med andra illrar:)

Är det ingen här inne som blir lite sugen?
Tycker han verkar mysig och är i en bra ålder 🙂
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Vi blir lite sugna =P men vet inte om det kanske är för tidigt =)
men han är ju jätte fin!!
plats har vi ju… men vet inte om Wilda behöver lite mer tid med oss först =)
Han e verkligen fin:) men den som köper honom måste veta att han äter barf. De va en som ville köpa han innan som vägrade ge han barf så vi sålde ej:)
Sugen blir jag men har inte platsen :-((
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Varför måste han hitta nytt hem? finns det ingen som helst info om vart han kommer ifrån och exakt ålder?
Kommer från helsingbors trakten från ett djurhem fick ja veta o att han e runt 2
Jag kan ta över honom om ni kan komma upp med honom till antingen Västmanland eller Stockholm…hehe. :)
Jag är intresserad.. :)
Kan möta dig halvvägs i så fall då jag åker från Strängnäs :) så det är ju en bit..
Denna iller är såld via den andra annonsen så låser denna också :)
Sajtvärd på Iller.ifokus