Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 181 ggr
Theres
0

Sååå kul :P

Hade varit hemma ett litet tag (kom hem från Sthlm idag), sedan ringde min lillebrors klasskompis och frågade om jag hade kvar mina illrar… sjääälvklart, varför skulle jag inte ha det liksom? :P

Det är nämligen så att de går i trean nu, så de har skattjakt med ettorna och insparken och så… jag ÄÄÄÄÄLSKAR skattjakten :P Och de får poäng för iller i koppel… självklart ställer jag upp för NV (natur) men 2 illrar i koppel =) Jag gick ju också NV så ;)

Och så får ju Melwin och Epona säkerligen en  HEL DEL uppmärksamhet… ska dit vid 8 eller så ikväll =)

golf.ifokus.se

AlbaStiffler
0

hehe, komiskt… Först fattade jag inte vilken 3an och 1an du menade, tänkte att det var lite väl avancerad skattjakt för barn som går i lågstadiet…hehehe… Men nu fattar jag!

Theres
0

:P Alla vill ha illrar nu… då sa jag att de luktar äckligt, så de skulle bli lite avskräckta iallafall… sa även att Epona bits, men det gjorde hon inte.

golf.ifokus.se

AlbaStiffler
0

haha, så talar en riktig illerfantast. Man vill inte riktigt locka för många. Brukar åxå tala illa om mina änglar när vi träffar opassande folk som är intresserade…hehehe…

[jenkass]
0

hur gick det på skattjakten då? uppförde melwin å epona sig? :P

Theres
0

Ja, de var hur snälla som helst, Melwin somnade i min kompis luva :D

golf.ifokus.se