Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 363 ggr
Sarah
0

Hus!

Om tre veckor flyttar jag till hus… vet dock inte hur länge dock. Får se vad killen vill, men vi kan bo där i fem år om vi har lust. Bara avstndet till stan som är jobbigt, men illrarna kommer att få det kanon :)

babsan
0

vad kul =D grattis =)

ixid
0

Hus?!?! Lyx…

Nettan
0

Grattis !!

Vart ligger det här huset då?

NoraDede
0

grattis sj har jag redan flyttat mina saker till huset men bor hos min mor nu så att jag baar kan göra min uppkörning på tosrdag=)

Sarah
0

#3 Det ligger en bit utanför Rimbo, min pappa har köpt. Ska bli spännande. Har aldrig bott i hus :) Men dte är jättemysigt ställe och killen började prata om höns… så jag antar att han kan tänka sig att bli kvar ett tag. Men vi får se då skolan börjar hur det känns att pendla.

sofie
0

Gud vad roligt sarah :)

Norrskenets
0

ja höns är mysigt att ha=) Ni får knäppa en massa kort på hur det ser ut där=)

Nea
0

Vad kul Sarah. Hoppas att ni kan bo där även när ni pluggar. Tror säkert illrarna kommer trivas, finns säkert massor av nya hyss de kan lära sig.

UlrikaD
0

Oj, vad avundsjuk jag blir!! Lova att inte skvallra för mina pälsar för då packar de väskorna och drar.

Sarah
0

I morgon går flyttlasset… läskigt!!!!!!!!!!!!

TottsiGirl
0

Men å vad kul. .Hade gett mycket för att få bo i hus, låter helt underbart i mina öron.. :) Hoppas flyttlasset går bra och att du vänjer dig vid pendlingen snabbt

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

skrollan
0

gued vad härligt!:)

Faxlin
0

Ohh vad roligt för er.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sarah
0

Illrarna är inte helt nöjda ännu… ett illerdagis är inrättat i källaren, men de får inte vara uppe i huset så mycket ännu då vi inte alls är i ordning. Sen kommer de att få vara på undervåningen, men ha alla saker i källaren.