Bästa köpen?
Här kan vi samla våra bästa köptips till illrarna!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Lådan trofast på Ikeas barnavdelning är en perfekt och väldigt billig toalåda. Ikeas billiga 20:- mattor är perfekt att ha under lådorna som samlar in spån från lådorna och det är där bromsspåren hamnar och de sätter sig sällan och bajsar på tyg. När de blir lite skabbiga slänger man dom bara i tvätten.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Kråkris fleecepläd kostar just nu 9kr på IKEA :)
Annars brukar Ikea ha billiga fleeceplädar.
Just det, Mysa Gräs, ett täcke på IKEA som bara kostar 25:- är perfekt att använda för att göra hängmattan lite tjockare och mysigare, eller som stoppning i en puff.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Sir Abbot & Herr Melin i sin puff - endast 40 kr på CityGross

Ikeas sänglåda. Min pedant fröken tål inte skit på lådan, då kör hon utanför. Nu hinner lådan inte bli full om man skulle jobba 14 tim dag eller trött o slavar lite.
En kompis pappa drog hem ett 5meter långt mjukt rör jag fick för 40kr. Kiba lämnade nog inte det röret på en månad förutom att skita och dra in mat.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#4 Är älskad men… sömmen gick upp efter några dagar… nu måste jag försöka mig på att sy… men det kommer inte att ske tyvärr… jag syr inte… det bara händer inte… inte om det inte är morsans överlock- att sy med den känns som att köra en traktor…
Men det jag är mer nöjd med är en bricka för typ stövlar jag hittade på ÖoB eller Rusta eller Jysk (någon av dessa absolut, men vet inte just nu vilken). Pris.. ett par kr mer än jag eg ville ge. Jag tycker 10 kr eg är max för en plastgrunka men men
#6 Värt att lägga den brickan på minnet! Mina badar så fasligt i vattenskålen och Lily tycker att det är en bra idé att faktiskt lägga torrfoder i vattenskålen och plocka dom därifrån och blöta ned ännu mer.. Knasiga djur :)
Sajtvärd på Iller.ifokus