Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 552 ggr
sezierra
0

Gävle/Uppsala!

På Måndag (20/8) kommer jag med tillhörande bitmaskin finnas i Gävle för ett litet knytkalas och det skulle vara kul om någon mer skulle vilja dyka upp med eller utan iller. Plats är inte bestämt än för det är mer upp till de som kan orten.

Faxlin
0

Hojta till när du kommer till tågstationen så kan vi traska därifrån och vidare till någon mysig gräsplätt :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

skrellet
0

det är inte omöjligt att jag och sandra kommer med våra monster :D

sezierra
0

Då får jag nog hojta högt om det ska höras över hela Gävle, men jag kan ju återkomma med närmare tid när jag har en tidtabell i handen. Men Måndag blir det i alla fall, med eller utan iller. Om nu inte tågen strular…

Veronica
0

#0+1 Jag vill vara med!!! Äntligen är jag ledig den dag när det planeras en liten träff =) Vilken tid?

Amor vincit omnia

villhailler
0

min kille jobbar :(

ic3man
0

hade annars varit med :)

Faxlin
0

#4: Skojigt.
Vi vet inte när hon kommer med tåg än, men vi får se till att vi verkligen möts :-)

Audiatur et altera pars

HannaM
0
ic3man
0

jo de tycker ja

Faxlin
0

Bara att komma hit vet du väl. Fast jag tvivlar på att Jonathan vill att du åker igen. ;-)

Audiatur et altera pars

HannaM
0

Äääääää får väl packa honom och dra över helgen=p… så stananr jag en dag längre bara..

Faxlin
0

haha, ja du är välkommen det vet du. ;-)

Audiatur et altera pars

HannaM
0

japp och jonathan med.. "rida rygg" moahaha

sezierra
0

Nu är jag och Nova i Uppsala, den lilla Ängeln sov hela vägen upp! <3

sezierra
0

det går ett tåg som är framme i gävle 12.30…14.30 eller kanske 15.30

Jag hoppas det i alla fall för tidtabellen går ut den 19/8 men det brukar inte vara så stor tidsskillnad

Faxlin
0

Vilken vill du åka med då?

Audiatur et altera pars

sezierra
0

Mig spelar det inte så stor roll men tar man den vid 12 så hinner man med mer även om man har Nova med…men jag är flexibel.

sezierra
0

Ingen annan som är ledig en måndag? Någon som kan koka kaffe? ^^

Faxlin
0

haha, jag kan koka kaffe. Fast jag bor inte inne i stan dock :-)

Audiatur et altera pars

Veronica
0

Och jag håller mig borta från kaffeapparater……=)

Amor vincit omnia

sezierra
0

#19 Ta med dig kaffekokare så tar någon annan med sig sladd ^^ Jag bor inte ens i den här delen av sverige så jag har längre att åka än du :P

Jag är helt värdelös på att koka kaffe, men dricker gärna lite om någon annan kokat. :)

Faxlin
0

#20: Det tackar jag sååå för.

Audiatur et altera pars

sezierra
0

Vadå då? *Nyfiken* Ingen kan vara värre än vad jag är ^^

Faxlin
0

#23: Menar du med kaffet?
Jag lovar ingen kan vara värre än Veronica och fortfarande leva :-)

Audiatur et altera pars

Veronica
0

#24 Vi pratar tyst om det va …=)

Amor vincit omnia

Beafer
0

Nu måste jag vara nyfiken och fråga vart ni ska träffas och vilken tid? :)

Malin-A
0

varför bor man inte lite längre upp i sverige? får väl flytta =D hehe

Faxlin
0

#25: Japp jag lovar. Jag har inte skvallrat till Sara ens :-)

Audiatur et altera pars

sezierra
0

Plats får någon Gävlebo bestämma då jag känner Gävle lika bra som NY, alltså inte alls.

Jag tänkte runt 13 - 14 (Jag kommer till Gävle då ung.) och sen hur länge folk nu står ut ^^ Jag har inte någon aning om hur länge folk brukar hänga med sina illrar och dito. Hjälp tack? :)

Beafer
0

Boulongern kanske blir bra? Det är en stooor park :)

sezierra
0

Men Malin.a pallra dig ner till Halmstad så kan vi väl annorna ett knytkalas där med. Halmstad är då närmare mitt hem än Gävle…igentligen.

sezierra
0

Som sagt Jag känner inte till Gävle alls så det får ni gävlefolk bestämma, ha röstning vet ja ^^

Har blivit lovad en lots från stationen för annars kommer jag nog virra bort mig där också. Jag är nästan lika virrig i verkligheten som på forumet :P Karta och kompas… eller inte. :)

Beafer
0

Haha :D Boulongern ligger nära tågstationen också, så det är nog bra! Vilken tur att du har guide då :D

sezierra
0

Mmm… annars lär det synas….ser ni en illerägare med ett åskmoln över skallen på tisdag är det nog jag som fortfarande letar. ;)

Beafer
0

Mohaha :D Det skulle ju vara riktigt illa! Kan ju lugna dej liite med att det är raka vägen från stationen dit!

sezierra
0

kanske tur det. :)

om inte annat får jag lära Nova läsa kartor i natt ^^

Faxlin
0

Vi möter upp vid tågstationen så det är lungt. Veronica och jag kommer dit .-)

Audiatur et altera pars

Beafer
0

Då blir du nog den första med en kartläsariller, och det är ju inte det sämsta :D

sezierra
0

#37 Bra, hoppas bara jag slipper skriva en skylt "Titta på mig, titta på mig jag har en iller!" :P

#38 Alltid något. :) jag ska då lära Nova koka kaffe också för det om något är jag värdelös på att göra, dricka kaffe…det om något kan jag men koka har aldrig varit min grej. Funderar på om jag inte snart kommer lyckas få en kaffekokare att explodera. :P

skrellet
0

det är inte omöjligt att jag och sandra kommer. om hon hunnit komma hem från sin pappa då :)

Beafer
0

#39 Vilka planer :D Berätta sen om du lyckas ;) Om du inte berättar så antar jag att kaffekokaren har exploderat!

sezierra
0

Självklart jag kommer berätta, jag kommer nog anmäla henne tll Mensa också bara för att :D

Fast just nu är jag glad att vår träning går så bra som den gör. "Fot, Nova Fooot" ^^

Beafer
0

Då ska hon vara riktigt smart! Mensa blåste min kusin på 70 kr för någon dag sen! Så dum va hon :) Du får visa imorn hur smart hon är!

sezierra
0

Nova är då inte dum, hon bara väljer sina tillfällen att nedvärdera mig ;)

sezierra
0

Är de som vill/tänker komma från Gävle området eller även Uppsala?

skrellet
0

vilken tid blev det bestämt då?

Beafer
0

jag ska möta Åsa och alla klockan 13.30 :)

skrellet
0

på stationen? 

då tar vi med våra monster dit :)

sezierra
0

Snart åker jag uppåt :)

Beafer
0

japp, jag skulle möta dom på framsidan :) ses sen!

sezierra
0

Toppen, större chans för mig att hitta er om fler kommer med (eller utan?) iller till stationen.

Beafer
0

jag är utan, men jag tänker tjyva någon av Åsas illrar om hon har fler än en iller med sej :) MOHAHA!

Beafer
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det var jätte mysigt :D jag är kär i era korvar! jag har redan illerabstinens!

Ilokay
0

hehe! ja dom är ju goa

Beafer
0

fruktansvärt! :D nu är jag nästan lite deppig eftersom att det är en heeel månad kvar innan jag får mysa med korvarna igen! ;P

sezierra
0

Nova ligger (halv)död på sin matta nu… det var nog jobbigt att tvätta alla öron ^^

Faxlin
0

haha, bara min lilla symaskin det är full rulle på tydligen :-)

Det var i alla fall jätteskojigt att få träffa er. Och nu ser jag fram emot fler mini träffar och våran stora den 22:a :-)

Audiatur et altera pars

Beafer
0

men Åsa, det är ju för att hon är galen ju! :D jag följer gärna med på fler miniträffar om jag får ^^ och jag längtar som tusan till den stora träffen!

min kära lillasyster säger att jag luktar äckligt :S jag förstår inte vad hon menar! jag tycker att jag luktar mys Skrattande

Faxlin
0

haha din lillasyster måste lära sig omvärdera lite tror jag :-)
Klart du luktar mys. hihi
Hmm, är Ametist galen? hmm, ja kanske har du rätt. Tror du inte jag fick märken efter att hon bet mig i baken då. Jäkla råtta. Så bettet på handen ser ut som en puss i jämförelse ;-)

Audiatur et altera pars

Beafer
0

kanske rätt? jag har rätt :D jag tvekar inte ett dugg på att du har illervampyr märken i baken :D

Faxlin
0

haha, ja du har så rätt. Snyggt, tur gubben vet att man har iller i alla fall. Så slipepr han fundera vem som bitit mig i rumpan :-)

Audiatur et altera pars

skrellet
0

ja det var riktigt mysigt idagSkrattande

ja det är bara skriva om du vill ha en lillträff vettu;)

sezierra
0

Men vi vill också vara med fler gånger…fast jag åker hem på torsdag (ska vara illervakt ^^)

Ilokay
0

#63 klart ni ska vara med fler gånger! ni får helt enkelt pallra er hit när det vankas träff Flört

sezierra
0

Bilder, De få jag haft energi nog at fixa än så länge, någon som vill ha bilden fast i större formatfår rm'a mig :) och gärna namn på de som inte är Nova :)

Bild: En söt sak :)

sezierra
0

Bild: Åsas lilla, om jag inte mins fel ^^

sezierra
0

Bild: Nova som hittade något hon ville ha med sig hem :)

sezierra
0

en till

Faxlin
0

#66: Japp det är min Bella det där :-)

Audiatur et altera pars

sezierra
0

Söt som socker… lyckades Nova tvätta hennes öron med?

Faxlin
0

Nepp det sparade hon till Ametist ;-)

Audiatur et altera pars

sezierra
0

Tvångstvätt ^^

Faxlin
0

#72: haha, fast Ametist protesterade ju inte. Hon gick ju snällt omkring med Nova hängandes som en tvättande ryggsäck liksom :-)

Audiatur et altera pars

Beafer
0

haha, det såg ju rätt roligt ut när hon höll sig fast på ryggen och tvångstvättade ;D

Faxlin
0

japp hon var super söt.
Hmm, undrar om det börjar bli dags att ladda in fotona från vårat möte och se om något kort vart bra :-)

Audiatur et altera pars

Beafer
0

det tycker jag att du ska göra :D jag fick bara några kort. minnet blev fullt på kameran :S