uppmuntrande
Jag la mig i badet en stund för att ta det lugnt med lite skum. Och när jag låg där så kom självklart pälsarna in och ville leka, så att jag ställde deras badbalja mitt på golvet med vatten i och la sedan skum på golvet i hela badrummet. Det var mycket roande. Det var jätte kul att gägga runt och nysa lite av skummet och sedan torka av sig på mattes kläder eller badrumsmatten och hoppa i baljan och bada lite.
Haha, det var mycket roande att kolla på. Så att jag överdriver iaf inte nu när jag säger att det är världens översvämning i badrummer med vatten och skum.
Tyckte det var så kul att se spciellt groggie ha så himla kul, han gick verkligen in för det med skum! :) Lättroad! Jag också dessutom som satt och garvade mest hela tiden åt mina små puckon :)
Tänkte att det kan väl inte vara så farligt att få in lite skum i nosen om dom självmant vill leka och hålla på?

Låter som en jättekul lek… skulle vart kul att se… *undrar om mina skulle gilla leken med*
här hemma älskar dom att busa i badskum oxå ^^
dom blir helt galna och poppar runt med stor diskborstsvans 

tror inte det är någon fara.. men du kan ju använda barn-skum. det är testat att ätas.. och ska inte vara farligt
okej, jag vet inte vad jag har för skum, något billigt skit tror jag, Men tack, då vet jag :)