Två illerkillar...
DENNA ANNONS ÄR INTE LÄNGRE AKTUELL DÅ KILLARNA NU FÅTT NYTT HEM! 13/4-06
Två killar söker nu genom STIF ett nytt hem.
Det är en abino som är ca 5 år. Har är mer vild än tam. Bits en hel del. Han är uppvuxen med flera andra illrar och med dem gick det bra, men kommer inte överens med den andra illern i hushållet.
Den andra killen är brun. Åldern är inte känd då han är en omplacering. Men den nuvarande ägaren gissar på att han är ca 3 år. Han är hur snäll som helst, bits inte alls. Vädligt folkkär. Senast året har han dock varit mycket själv så han har vant sig av från mänsklig kontakt, dock så vänjer han sig med mänsklig kontakt snabbt tror ägaren. Vet inte hur han skulle fungera med andra illrar då han slåss med ovanstående iller.
Båda killarna är kastrerade och vaccinerade. Dock var det ett tag sedan vaccination gjordes, så ev kan det vara dax igen.
Behöver inte komma till samma hem då de inte kommer överens speciellt bra.
Finns i Nacka.
Är du intresserad av någon av killarna ta kontakt med Therese Nilsson på mail: nilsson_th@hotmail.com

Ett mail e på vägen 

haha, japp jag tänkte att det kunde vara något för dig Fredde.
Hoppas det går bra, så du slipper längta längre. Nu när du har alla iller grejer hemma redan.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hehe vill ju verkligen ha båda men som jag sa, man vill ju inte att dom ska vara som katt o råtta hela tiden
Köpte de sista prylarna i dag faktiskt, (en transportbur, vatten/mat skålar)

Vad skojigt. Hojta till om du behöver hjälp med något.
Audiatur et altera pars
Hur går det har du fått något svar???
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Hon har nog fullt upp för tillfället men det dröjjer nog inte länge innan hon klickar in på sin mail, så jag väntar fortfarande med spänning
får vell fortsätta inreda transsportburen så länge 

Ja nu lär du nog skvallra till alla här inne vad som händer snart Fredde, vi är ju nyfikna av oss liksom;-)
Audiatur et altera pars
Jag måste hålla med. Alla vill vi veta om du blir med Iller.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag är oxå NYFIKEN 

haha, jag vet lite mer än vad ni vet. Men jag skvallrr inte mer än så. hihi
Audiatur et altera pars

Hehe du kanske vet att jag sitter här med två iller pöjjkar ifrån storstaden?