Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 338 ggr
kyken
0

hej

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ett problem och det är att min illerhane inte kan ha det illersele som jag köpte på ams-illertorg vad ska man då köpa för sele till min iller?.Och här kommer ett kort på han där man ser ur valkarna bara hänger under halsen är det normalt?.Och ibland ser han ut som en ödla ibland men söt är han ändå.

MissFerret
0

hahahaha…. jag har samma problem med min Baloo…. fast några fettvalkar har han inte kvar…. MEN en enorm dubbelhaka som är som hängande löst skinn. Jag använder vanligt snäppkoppel till honom fast till "Killar"

Smex
0

annars så kan du köpa en kanin sele eller en kattunge sele. Har hört att det borde funkar till "tjocka" och goa illrar =)

skrollan
0

jag har en kattunge sele till min lilla valp hane som jag sytt in så att det även ska passa nu:)

[tiiia]
0

jag har gjort en egen sele till Dior. Har haft den sedan han var valp och den är ställbar. Korsas mellan frambenen och går upp över ryggen.

League
0

Jag köper dvärg-kaninselen till mina. De är hagens, så de ser likadana ut.

cannaydia
0

jag har köpt sele av www.zoobutiq.se till mina stora grabbar som inte får plats i de vanliga. Selorna är ordentliga och bra, jätte fina och inte dyra…

Marina
0

#4 låter som min sele fast jag har köpt min ;P den är hur bra som helst verkligen, det går inte för dem att ta sig ur den o den passar från de är valpar tills de är vuxna, hur stora eller små de än blir. Köpte den på Kattbiten.