Gosiga grabbs
Mina illrar är så jäkla GOSIGA!!!
Jag har aldrig varit med om gosigare illrar faktiskt. Allt detta gosande har lett till att jag gjort nya upptäckter med illrarna. T ex att de älskar att bli kliade på hakan/bröstet och blir helt avslappnade när jag kliar dem där… Det är så sjukt, jag har haft många illrar men aldrig någon så gosig som dessa gubbar.
De vill och kräver flera långa gosstunder per dag. Att klippa klorna på en iller har aldrig varit så enkelt som nu. De bara njuter av att ligga i min famn medans jag klipper.
Jag tror ju givetvis att det beror på mig, omständigheter (lite snabbt: den ena, Abbe, är en gosgubbe från start - han har blivit gosad med hela livet - den andra HM har haft det tufft och trivs nu, han utvecklas hela tiden), men även avel. Jag tror att detta är ett resultat av seriös avel i landet. Så en liten hyllning till uppfödarna.
Så vill ni då se massa fina gosbilder… haha, tji fick ni… ok, jag kan bjuda på några, men fina är de inte..
Abbe - ja, han har "sekret" (svamp?) runt ögon o nos… (brukar tvätta emellanåt, här är han inte nytvättad)
😍
#2 Det är sååååååååååååå svårt att fotta Abbe… han blir ofta bara en vit grej, som här t ex
Men åh vad mysigt! Jag blir riktigt avundsjuk faktiskt.
Medarbetare på Social fobi iFokus
#3, jag vet… ;) Men han är fin ändå. :D
Söta nosarna :)
Sajtvärd på Iller.ifokus