Stackars Bus
Satt på toa för en stund sedan och Bus bestämde sig för att han oxå var toanödig.
Bus är 99,9 % toasäker men just då bestämde han sig för att göra matte sällskap och backar in i hörnet i andra änden av badrummet och lyfter på svansen med den där nöjda minen de får när de lättar sig.
Så jag börjar gorma på honom eftersom jag inte bara kan springa upp och ta honom till en låda. Gormandet hjälper inte så jag tar det som ligger närmast (ett par trosor) och kastar det mot honom.
Jisses så rädd han blev!
Han skrek rätt ut och gömde sig under badkaret fort som tusan. Ett par trosor gör ju inte ont att få på sig och jag kastade inte speciellt hårt.
Efter nån minut så kom han fram igen och då var allt bra så han har inte fått några men av det som att bli rädd för mig. Men ÅHHH vilket dåligt samvete jag fick för att jag skrämde honom.
Sara
Men haha! Trosor?! Det är klart att han blir vettskrämd xD

hahaha. stackarn ;P
#1 hahah
Nämen stackarn,lärde han sig något på din troskastning då? 

hehe stackarn

haha, stackarn då :P

Haha, härligt chockad man hade blivit om ett par trosor kom flygande emot en när man uträttade sina behov. Jag förstår honom :)
Vem vet, lilla bus kanske är lagd åt det andra hållet? ;)
(absolut inte något påhopp mot homosexuella etc.)

*flin* illermisshandel… *s*
men han borde ju ta tyckt det var mysigt med ett par trosor :P
Njae.. Jag vet inte om han har lärt sig nått, han är ju så duktig på lådan annars men håller tummarna att badrummet har blivit läskigt att bajsa i iaf.
Sara