Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 1487 ggr
sofie
0

Bur inredning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja ikväll har då jag och sarae suttit och sytt. Och det här har jag gjort :) Nu har flickorna fått ny inredning till sin nya tranportbur.

sarae
0

måste säga att det är sååååå snyggt IRL….mina pälsar adopterade hängmattan direkt å protesterade vilt när de fick lämna den ;)

sezierra
0

Det var gulligt, välldigt rosa :)

sofie
0

Ja men så bor jag ju hos sarae just nu så blir man förvånad?

sezierra
0

Inte nämnvärt :)

UlrikaD
0

Va! Smittar det??Förvånad

sarae
0

#5 visste du inte det? sitter just nu å syr på de 3 chockrosa puffarna duu har beställt

Marina
0

snyggt! och smidig bur måste jag säga..vi har en sån i modell störst till våra hundar. Men om vi nu börjar åka på illerutställning så kanske man ksulle skaffa en mindre sån, är ju bra iom att man kan fälla ihop dem o så.

sofie
0

#7 Ja den är smidig, men vi vet inte än om våra flickor kan ta sig ut ur den eller ej. Vi hade en stor hundbur, tror det va den största och där knalla dom rätt igenom gallret.

Faxlin
0

Snyggt.
Men är inte det där den stora Jula buren? En likadan som sarae har?
De är inte speciellt säkra för illrar. Och illersäkra den är jätteskojigt. Fråga min gubbe.-)
Själv har jag också funderat på en sådan bur, hmm börjar ju bli ett gäng här när man åker iväg och knöla in alla i samma bur går inte, de går inte i hop. Och trångbott skulle det bli i alla fall :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Norrskenets
0

Va snyggt=), va e det för tyg? det ser vääääldigt mjukt utSkrattande

babsan
0

vad fint :D….

[jenkass]
0

jättesnyggt! men kommer dom inte igenom det gallret? ser lite brett ut?

holtz
0

Jag har också en sådan bur, men ingen utav mina tre damer har någonsin tagit sig igenom.

sofie
0

Nej det är ingen Jula bur. Sarae och jag har suttit och klurat på det. Är förmodligen en kattbur av nått slag. För en hund kommer inte in i den lilla luckan som buren har. Och det några millimeter större än valphage gallret.

holtz
0

Min köpte jag på djurmagazinet och den ser verkligen exakt likadan ut. Hur många illrar ska du ha i den på utställningen med gott samvete? :P

sarae
0

#15 hon ska inte ha den som utställningsbur, utan mer som en transportbur/ mysigt krypin.

sofie
0

#15 Precis som sara säger, den ska va till flickorna att åka i lite längre sträckor och speciellt till Betty och Bianca som inte kan åka transportbur.

holtz
0

Jaha…Då förstår jag ;)

skrollan
0

Vilken mysig bilresa dom får i den buren :)

Sara
0

Jättefint!

Jag har fått en kaninbur i födelsedagspresent som jag ska inreda lagom till Flygande illern. Fast eftersom jag har en kille oxå så blir det inte rosa utan blå/svart.

Ska försöka sy ett buröverhänge i ett tyg som skiftar i blåsvart. Jättefint tyg men jag är uuuuusel på att sy så vi får se hur det blir.

Sara