Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 195 ggr
NoraDede
0

omplaceringskoordinator???

hej hej!

som alla vet så behöver mina tjejer hitta nytt hem.

och nu undrar jag hur jag ska få kontakt med någon omplaceringskoordinator i närheten av mig?

jag bor i ånge och kan inte ha kvar dessa tjejer hemma så länge till för jag ricktigt ser hur dåligt dom mår utan kärlek men jag får ju inte heller ge dom någon tyvärr.

snälla hjälp mig =(

TottsiGirl
0

Sarae här på forumet är omplaceringskoordinator för SKILLS henne kan du kontakta på omplacering@skaraborgsillern.se

Lycka till med tjejerna

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

holtz
0

Tänkte precis skriva det.. Det behöver ju inte vara en omplaceringskoordinator som bor nära..

NoraDede
0

har gjort de nu=)

NoraDede
0

ne men undra vart närmsta akut hem finns ifall det tar för lång tid

Robinsnel
0

Om sara inte har tid kan jag kanske hjälpa till, just nu har jag inte internet hemma så ring mig i så fall, du har ju mitt nr. Blir sällan och små stunder jag är här nu..

NoraDede
0

#5 ja tack robin det skulle vara jättesnällt. men vilka tider på dygnet är mest lämpliga att ringa?

Robinsnel
0

jobbar till fyra idag, sen är jag tillgänglig i princip dygnet runt till söndag kväll då jag jobbar igen ;) Du kanske inte behöver ringa typ kl 3 på natten bara ;)

TottsiGirl
0

Även om en omplacerings kordinator bor långt borta kan ju föreningen fortfarande ha akuthem i närheten där du bor..Sånt brukar alltid lösa sig så oroa dig inte.. Men hör med Robin oxå

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

NoraDede
0

hehe nej det är ju lite elakt kanske. ne jag bor på ett ställe med väldigt dålig mottagning nu men jag skla med ett tåg till göteborg 22:20, så jag kanske kan ringa vid tio när jag är inne i byn eller så kan jag ju slå en pling imorgon=)

NoraDede
0

#8 ja det va det jag undrade oxå om det kanske finns något i närheten av ånge

Gasoline
0

Om inte annat, så kanske du kan hitta någon som kan ta hand om pälsarna tills dom kan få ett nytt hem, alltså en mellanhand

NoraDede
0

ja det skulle vara akuthem, jag har kollat med mina vänner men dom är ju rädda för dom eftersom dom biter mig så mycket =(

Gasoline
0

#12 Tråkigt att det ska behöva vara så =(

NoraDede
0

jo det är ju de

NoraDede
0

inte ens mina vänner som har illrar vågar hålla på med dom

Sara
0

Om du kan tänka dig att sära på dem när du säljer dem, så kanske du kan tänka dig att sära på dem redan i ett akuthem?

Sara

Sara
0

Skulle det gå så långt att du funderar allvarligt på avlivning så kan jag ta emot en av dem som akuthem.

Men bara en för jag tror de behöver komma ifrån varandra så de söker närhet med människan istället för varandra. PMar dig mitt telefonnr.

Sara

NoraDede
0

jag har pratat med sarae och vi ska försöka lösa lite akuthem med mera

Soffi
0

Jag skulle kunna ställa upp som akuthem åt en av tjejerna också (måste bara kolla om Linus ställer upp efter det är hans lägenhet) och om hon och Lucifer kommer överrens kan hon även få stanna.

NoraDede
0

#20 det vore ju helt underbart=)

Soffi
0

Jag och Linus vill ju ha en kompis åt Lucifer, men efter vi hade, och tvingades omplacera Lilith har vi inte riktigt vågat försöka igen. Men om hon nu ändå behöver akuthem kan vi ju använda tiden som provperiod. Tyvärr kan vi inte ta båda, det hade ju vart drömsenariot egentligen, men som folk har sagt tidigare så kanske dom mår bättre om dom blir särade.

sarae
0

hade vi bara kunnat lösa problemet med att få ner töserna till gbg, så verkar det som att vi har en hel del akut hem iaf ;)

NoraDede
0

#22 jasså finns det många hem där nere som är beredda att ta mina illbattingar=P

sarae
0

#23 det verkar iaf som att det finns ett par akuthem, inklusive mig själv ;)

NoraDede
0

ja men det är ju bra=)

Soffi
0

Jag åker från stockholm till göteborg på tisdag. Kollade upp hur det var med biljett till timrå/sundsvall (för det är där du bor väl?) Och det gick x200 till sundsvall från stockholm. Tyvärr gick det inget tåg från sundsvall till göteborg, utan jag var tvungen att åka tillbaka till stockholm för att sen åka mot göteborg. Finns det någon möjlighet att du kan möta mig någonstans där det faktiskt går tåg till Göteborg så kan jag göra en avstickare på vägen och hämta upp tjejerna. (Jag har ingen koll vad som är närmast..)

Insåg nu när jag kollade kartan var sundsvall egentligen låg.. Nu förstår jag tåg logistiken.. Men visst, det är svinlångt till sundsvall och jag hade korsat hela landet, men är du villig att åka en bit är även jag det. Så länge tjejerna kommer till bra hem.

NoraDede
0

jag bor i ånge och jag åker till göteborg ikväll=(

men troligtvis ska jag med tjejerna till träffen i gävle den 22 september

Soffi
0

#27 varför tar du inte med tjejerna då?

NoraDede
0

jag får inte ta med dom på tåget har sutte i telen med sj i connex i en timme och dom kan inte lösa att jag kan ta med dom

Soffi
0

aha, då förstår jag. tråkigt, annars hade det vart en klockren lösning ju

sarae
0

man kanske kunde muta dem som sitter i djurkupen med en 50 lapp mot deras plats ;) det sitter alltid massa folk där som inte har djur, varför fattar jag inte

Soffi
0

Jag har suttit i djurkupe utan djur, men det är för att det är den enda platsen kvar. fanns ingen annan valmöjlighet. Men Linus har faktiskt tagit med Lucifer på tåget, trots att han inte hade djurplats och böt plats med en i djurkupen, så det funkar faktiskt.

sofie
0

#29 varför får du inte med illrarna på tåget?

sarae
0

#32 jasså? svenska folket kasnke inte e så grinigt ändå ;) men det hade ju vart den absolut bästa lösningen..

NoraDede
0

#33 det finns ingen plats i djurkupen och att byta med någon som har plats där utan djur hade ju gått om jag inte skulle ha åkt tre olika tåg=/

men soffi ska du inte på träffen i gävle?

VeronicaKahlbäck
0

två gånger när jag beställt biljetter över telen så har de gett mej biljetter som inte är i djurkupeen fast jag sagt till men det har alltid löst sej på tåget som sagt va alla brukar inte ha djur som sitter där! annars får man välla sätta sej på golvet med sina djur…

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

VeronicaKahlbäck
0

Sist jagfick fel biljetter var det tre byten på både dit o tillbaka vägen. löste sej ändå.
för några veckor sen så var det en tjej med en hund som satt ute i gången från stockholm till Göteborg.
Det funkar om man vill

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

NoraDede
0

ja men nu är det så att jag har kollat med tre olika bolag och det går ju inte att ordna tyvärr. inte denna gång men som sagt jag tar med dom till gävle träffen

Soffi
0

#35 Hm, jaadu. Den var i september va? Om jag får låna bil så kanske, men är lite osäker om min kära mor lånar ut bilen från stockholm till gävle..

NoraDede
0

ok för jag tar med dom dit så att en annan person kanske kan frakta dom vidare till sarae i göteborg

Soffi
0

Jaha, men då är det ju lungt. Vill du att jag ska ta hand om en av tjejerna är det bara hojta till då. Flyttar ner till göteborg i september och det är ju ändå där hon i så fall ska bo. :)

Vattunalle
0

finns ju y-buss annars =D

NoraDede
0

nu är det ju så att jag hellst ser att dom kommer till akuthemn som har stora funderingar på att dom kanske får stanna=)