Skumt
Tror att min iller har gått in i badrummet, fyllt upp badkaret och sen badat sig ren. För igår var han snuskig (lekt i toalådan) och idag luktar han iller igen… :/ frågade alla i familjen om de hade tvättat honom men nej det hade de inte. Så jag antar att jag har en super iller som badar själv.
Oh, appropå ingenting så stämmer allt i artikeln som sarae (tror jag) skrev om att skaffa iller… Itchi bajsade nämligen på min kudde inatt någongång xD
Har en fråga också… Itchi råkade tugga sönder min pojkväns favoritstrumpor som han hade fått av sin morfar… Slängde dem utan att han visste något… Funderar på att ljuga och säga att de bara försvann… :/ pinsamt… :( 
oj, frågan var vad jag ska säga till honom? Han tycker redan lite sådär och itchi eftersom att han låter så på natten.
berätta sanningen, han kommer inte tycka bättre om illern även fast du ljuger, tyvärr kommer man inte långt med det heller.
jag skjuter hellre upp på det. Frågar han vart sina strumpor är säger jag väl som det är och att jag kan betala för det *suck*
varför inte säga som det är? hade det hänt mig hade jag bara skrattat åt det :P
haha jo men vi har det ganska dåligt nu. Lite bråk idag så jag kanske säger det någon dag när vi är lite gladare ;P
ähh, ta det på en gång. visst det är alltid mycket lättare för mig att säga det nu än för dig som sitter i skiten, men jag skulle garva bara :)
ett par strumpor går sönder hela tiden, herregud, våran torktumlare äter strumpor ;)
haha men det var hans favorit strumpor som hans morfar hade köpt för evigheter sen. Itchi tuggade sönder ena halvan av den ena strumpan… :( Han skämmer ut mig xD

#0> Har du koll på att inte Inchi tuggat i sig något av strumpan… kan få stopp i magen då… inte bra inte bra… Hur gick det med pojkvännen, blev han putt för strumpan? hehehe
Nej nej. Resterna hittade jag också… ;P och han bajsar normalt..
Han vet inget än :(