Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 518 ggr
sotlynx
2014-01-29 14:41
4

Ett år..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tiden går så fort… Idag är det ett helt år sedan min älskade Irma försvann. Kan fortfarande inte sluta hoppas, kan fortfarande inte sluta leta…

tessIller
2014-01-29 14:59
3

ÅÅÅ gud vad jag verkligen hoppas hon dyker upp. Man har ju hört illrar komma tillbaka efter super lång tid.

Massa hopp och stöd kramar till diiiig.

JossanH
2014-01-29 15:00
1

:(

Sajtvärd på Iller.ifokus

tessIller
2014-01-29 15:01
1

Och måste bara säga att jag blev djupt rörd av den illern som du hittat och tagit hand om ( för det var väl du ) =)

sotlynx
2014-01-29 15:17
0

Tack! Jo, det är jag.. Kanske ger honom så extra mycket kärlek eftersom han påminner så mycket om Irma i sitt sätt, och för att jag tror stenhårt på att gott ger gott.. Kanske Irma blir hittad och någon bryr sig om henne också.. Fy f*n vad svårt det är, vad ont det gör. Inte bara Irma utan alla djur som är vilse och aldrig hittar hem, eller fastnar i jourhem och liknande. Tänk så många illrar som dyker upp som svampar ur jorden i stall, soppskålar, uterum och liknande just nu, som nästan är tama, som nästan går att fånga… Var kommer dom ifrån? Alla kan ju inte vara vilda? Det är otroligt sällan man ser vilda illrar annat än platta i vägkanten här nere… Idag kanske en iller kan fångas in i Höör. Kanske är det Irma, kanske en annan stackars iller. Man får vänta och hoppas, igen och igen och igen…

tessIller
2014-01-29 15:30
0

Usch va tungt, fy va sorgligt. =(

Man bara väntar och hoppas, plåga.. Sjukt att det också är så mycket djur som far illa hur kan igen sakna dom, hur kan det varv så många, släpper bara människor ut dom när dom tröttnat, fruktansvärt.  Nä usch…

VeronicaKahlbäck
2014-01-30 08:49
0

Jag hoppas verkligen att du hittar henne!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus