Pris på Marshall Play Pen
Jag är nyfiken på vad lägsta pris på Marshall Play Pen 11 panel kan bli. Ni som har zoobutik el dyl får gärna svara.

du får nog vända dig till ebay då det inte finns någon som säljer dessa längre i sverige =(
har kollat på ebay, men jag är ju privatperson, det blir himla dyrt för mig att köpa utomlands… för de som har firma blir det mycket billigare

#2 Jo men som sagt så måste ett företag beställa hem otroligt många för att det ska bli billigare. och tyvärr finns det ju inget företag längre i sverige som säljer dessa =(
Vi drog till finland för att köpa våran för 80 euro från 24pets.fi. Han skickar dock inte till sverige pga frakten är helt tokigt dyr. Men har man vägarna förbi helsingfors går det troligen att fixa något möte eller så.

Grodan vart bor du? 24pets kommer nog med sin butik till MI i mars i stockholm
#4 + #5 Tack för tips. Ska kolla med 24pets
Jag köpte min med matta och väska ifrån 24pets. 1000:- på mälarillern
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#7 En 11 pen? Låter som ett bra pris. Jag ska höra med 24pets om de tar med t MI 2014 och pris, så jag kan reservera
#8 yes. de hade nån utställnings rea. jag bokade innan men såg att de även hade samma pris på plats. eller om det var 1200. men billigt var det iaf.
Jag har kontaktat hen nu. Engelska föredrar hen, bara så ni vet. Ibland funkar det ju ypperligt med svenska…

24pets hade priset 1000kr för 11panels hage med matta. detta var ett utställningspris som jag fattade och andledningen varför han helst ville ha för beställningar före var för att han skulle veta hur många han skall ta med sig ända från finland.
24pets har inte bestämt om de ska till Mälarillern. Om de kommer så blir priset för 11 panel hage, med matta och väska 1300 SEK.

#12 ja var därför jag skrev kommer nog… han har iaf anmält intresse för bord på dagen. ja då kör han samma bra pris detta år =)
Hoppas på att han tar med sig lösa väskor, för det är något jag vill ha.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
800 kr för enbart 11 panel 😃

#14 ja det kan du bara beställa av honom isf innan så är du ju säker att han har med och att du får en.
#15 japp jag ska ha både hage och matta, men vad tusan kanske tar en väska oxå för den väskan jag har fylls ju av dom 2 andra hagarna jag har =)
Måste hålla koll om de kommer :-). Bra sugen på en till själv.
#16 Får du plats med två hagar i en väska? Det lyckas inte jag med 😕
#18 jag får också plats med två 11-panelers i en väska :) jag köpte en till hage på Mälarillern till paketpriset och fick med en till väska där, så den packas alla sovsaker i. Perfekt :D
Nån som har kontakt med 24pets något? Tänkte att det kanske kan nämnas att det är många som diskuterar på att de vill köpa en del saker därifrån. Kanske lockar lite för honom att komma till mälarillern då 🙂
Jag har kontakt med 24pets.
#19 Finns det två storlekar på väskor? Jag har kollat i min och jag kan inte förstå hur det ska få plats två……
#22 ingen aning, dom två som jag har är likadana. Det finns två fack i mina väskor, hur ser din ut?

#22 ja jag får plats med 2st 8 paneler plus 3 extra paneler plus mattor och lite annat.
#23, 24 Då gör jag något fel…..jag får kolla någon dag lite extra noga på väskan jag har :-))
SUCK** 24pets har inte bestämt om de/hen ska vara med än…
Jag försöker locka och pocka med att de/hen kommer att sälja som smör… i a f playpen…
Hur många kommer att vilja köpa?
#26 jag vill ha en med matta
#28 jag skrev ju att det är utan matta… det finns inga tillhörande mattor till dessa, passar med matta från marshall men jag tror inte att jag har några kvar, måste kika in i lagret
Välkommen till ferretplanet.se :)
Nyfiken:
Vad kostar frakten för denna 8-panel playpen som inte är marshalls. Dvs nyviken på vad en kan kosta utöver 500 kr?
Hur hög är Marshalls Playpens?
#29 Ja?… kolla numret i mitt inlägg. Svarade Grodan inte dig ;-)
#31 Du svarade mig… allt blev snurrigt där…
24pets har inte svarat än… 11pens med matta x 2 (jag vill också ha) ev vill jag ha TVÅ… oupsidaisy är det sant? joo, tänkte att då kan jag få en 22 pens hage… hehe
#31 sorry, trött i skallen ;)

#26 jag själv vill ha fler hagar,mattor och väskor plus 3 till jag känner och jag har sänt det i mail till honom oxå =)
Jag undrar fortfarande hur hög Marshall är samt hur bred. Men antar att jag får googla
#35 Min marshall playpen är 74 hög och 46 lång per panel
Fått svar nu, 24pets kommer… weee
#37 bara att shoppa lös!
#36 tack
#38 😃
Kommer ngn in på deras hemsida?
Ja, men den är på finska..
Skulle någon kunna köpa en marshall playpen på mälarillern åt mej? Bor i Eskilstuna, men har inte möjlighet att åka dit. :)

Jag inväntar just nu prislista från 24pets i svenska kronor som han kommer ha på MI. så snart jag får den slängs den upp här så alla som vill kan förbeställa av honom =)
*håller en stor fet tumme hårt för att han kör samma priser som förra året*
Jag vill också ha en hage med matta!
Sajtvärd på Iller.ifokus

#45 ja det är du inte ensam om. då hade han ju ett super bra utställnings paket för bra pris =)
vad skönt, då slipper jag starta hela proceduren beställningar och annat som tillkommer. iom att det löste sig med hagar, så kan någon vara gullig och ta bort mitt inlägg #27 ?

#48 Det ordnar jag!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#49 tack så jätte mycket, det var snällt :)
Grodan, kan man be dig reservera en hage med matta (utan väska) till utställningen?
Sajtvärd på Iller.ifokus
Het! Le Frog! Ska jag höra av mig till 24 pets själv o boka hage eller skulle du skicka någon slags lista på vilka som vill beställa hage?
Sajtvärd på Iller.ifokus

#53 När han snackat om mig skulle ha göra en ny prislista med utställningspriser som jag kunde lägga ut här och på vår fb. sedan skulle var och en maila honom med sin förbeställning =)
#53 då vet jag! Vill inte missa hagen! Mina gamla har stått ute alldeles för mycket (en är fastfryst i snön ;))
Sajtvärd på Iller.ifokus

#54 ajdå, ja då är det bättre den får tina fram än att du ska spetta lös den innan MI
#52 sårri, jag var offline… det är för kallt för mig att sitta vid datorn
Jag vet inte. Alltså 24pets är väldigt svåra att få svar från… läser men svarar inte alltid… men jag ska höra… om FerretCrow har bättre kontakt med 24pets kan det ju gå därigenom… kanske blir 24pets sur om jag tjatar för mkt…

#56 Håller med dig om svaren där. men ska maila han igen på tisdag tänkte jag om jag ej hört nå mer. tänkte lägga in fint att många MI besökare inväntar prislistan =)
#57 👍
#57 ja vi är ju några som är otåliga ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

#59 jo det är ju så. även jag vill ju lägga en beställning =)

Ikväll kom prislistan, tyvärr lite dyrare än förra året men ändå bra priser.
Hello,
Main item prices at show:
* Marshall DeLuxe Playpen 11 panel - 800 SEK
* Marshall Playpen Mat - 400 SEK
* Marshall Playpen Tote (Bag) - 300 SEK
* Combo Playpen, Mat + Tote = 1300 SEK
* Marshall Playpen Expansion panel 3 pcs - 300 SEK
Making preorder by email it is 50 SEK off the Combo price.
Mail order to info@24pets.fi
#61 ja då kan man ju lika gärna köra på hela paketet så betalar jag ju bara 50 spänn för en till väska eftersom jag bara tänkt att köpa galler plus matta. Ska man själv maila eller beställer man via dig?
Sajtvärd på Iller.ifokus

#62 man mailar sin order till info@24pets.fi tar själv oxå en till väska när man ändå håller på. är ju ett bra paketpris han gör
Bra, det var de priserna hen sa till mig.
Själv ska jag ha 2x11panels, väska o matta struntar jag i… kan jag ev sy själv… är ju sabla pank eg… men har lånat pengar så jag kan äta o köpa mat t djuren samt tanka bilen… 😃(och köpa två illerhagar)