Hemma!!!!!!
Nu är Melker äntligen hemma!!
det var en intressant hemresa som inkulderade en terrier som stod och luktade på burarna och stressade illrarna. Fick tills lut säga att hon fick ta bort hunden. Hon steg av ett par hållsplatser senare :) efter det låg myset i mitt knä och drog till sig uppmärksamhet. När vi bytte tåg i Herrljunga passade han på att plocka ut sina pipisar ur på sen och la dom istället i transporten :)
Väl i ALingsås promenerade både Melker och Amy, men till slut gick båda in i transporten! så resten av hemfärden tillbringade dom tillsamman i buren .. Hemma har dom itne sagt ett pip..Melker har dragit ut varenda leksak och slutligen somnat i en låda i bokhyllan. Innan han somnade försökte Amy leka med honom, Melker blev dock rädd och sprang ut i hallen. AMy ploppade efter men fortsatte istället in i badrummet. Båda är väldigt trötta men itne det minsta osams. Känns som att detta kan gå väldigt bra :)
Det enda sorgliga var att Melker fick flytta runt så mycket innan han väl hamnade här, tyckte synd om Maria och Filip som var tvugna att lämna ifrån sig honom… Men det är inte så långt bort, får försöka hälsa på när valpen etablerat sig :)
Återigen, Tack alla som hjälpt mig..Hade inte gått utan er :)
stor kram!!!

Vad bra att de verkar trivas ihop!
Grattis Kitty!

Härligt att höra att allt går så bra!
Det där ser inte ut att bli något problem. Ev kan de fajtas en gång när Melker blivit varm i kläderna och det ska ordnas rang men det kan lika gärna aldrig bli nått tjafs heller.

Sara
precis..men jag har räknat med lite fjanterier :)
men vi dyker antaligen upp hos dig ngn gång nästa vecka :)
Ni är så välkomma!
På måndag har jag praktik och ridning, på tisdag ska jag till gbg med Funny igen och på onsdag praktik mellan 13-15. Annars är jag hemma nästan hela tiden.
Ser fram emot min sele oxå. 
Sara
ok, men då komer jag i slutet av veckan?
du, selen blev jättesöt :)
hoppas du gillar den :)
Naw!!! Det kommer jag säkert att göra!!
Ring innan bara.
Sara

grattis :D va kul att han äntligen kommit hem till dig =) så söta dom är båda 2 =D

Grattis till Melker!! Kan ni komma på Göteborgsträffen nästa vecka? Det skulle vara kul att träffa sötisen "live"
#13.. Tack!!
just nu sover han men jag hoppas han vaknar till snart :) Amy vill leka :)
Jag kan inte bestämma mig om jag ska på fest eller på illerträff,,så jag vet inte om jag kommer

Du hinner väl båda. Illerträff på dagen och fest på kvällen!

Kom och lek med oss! :)
åhh, melker <3 Han behandlar alla tjejer som prinsessor ! :) du är lyckligt lottad, jag är avis!
har frågat Sara om jag fortfarande kan åka med henne, kan itne låta bli att åka på träff :)

Skitroligt!!
ja, jag kan åka med henne så alla som ska dit på lördag, vi ses :)
åh vad kul det är att säga" jag tar med BÅDA illrarna :)"

Härligt, vilken tur att allt gick så bra! Grattis! :)
ja allt har gått jättebra. Nu på morgonen var första gången dom lekte ihop, melkers initiativ :)
Han har inte bitit mig än så länge ( markerade dock tydligt idag vad han tyckte osv. men detta inkluderade inget försök till att bitas).. Han sover gärna i knät, äter och skiter som en gud :)
gillar att gräva och springa, helt underbar :)
Jagar fåglar med :)