Jag väntar dator...
hihi, måste få dela med mig, är sååååå glad. Har beställt en ny dator. den kommer i juni säger dom. En hem-pc genom gubbens jobb.
Snacka om glad Åsa nu då…
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja då får man gratulera. Vet ju hur mycket problem du har haft med din nuvarande dator. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Va kul…grattis!

Japp och den har allt jag vill ha. det väsentligaste är väl 2048 SDRAm hihi och 500GB hårddisk. Sedan har jag suttit och pluggat massor med teknisk data innan jag bestämde mig för den här. hihi
Och så har jag köpt till lite program, men sedan fick man med Adobe Photoshop på skiva brukar man det??
Audiatur et altera pars
Det bör bli en klar förbättring, jmf med nu !
Ingen aning, har aldrig köpt dator gm. jobb. Skulle tro att det skiljer sig mellan arbetsgivarna och vilka datorpkt. dom klarar att förhandla fram.
Photoshop är super kul och ha. Inte för att jag är duktig eller så men man kan verkligen exprimentera sig fram.

Vi har ju köpt genom jobbet hans tidigare, men det känns som om det här grejerna är klart mer att hänga i julgranane. Sedan så tog jag och lyxade till med ett extra högtalarsystem. hihi
Japp, det var en av sakerna jag lyxade till med ska jag tillägga.
Audiatur et altera pars
Inget är som väntans tider, lycka till med nytillskottet Åsa.
Kramisar till nya "mamman" *HAHA*
Trollet
#5 Håller med dej fullständigt. Toppenroligt att jobba med och inte är jag speciellt hemma på det. Lägger man till PSP, så blir bildjobben ännu roligare. 

haha, tackar. Japp man känner sig nästan lika förväntansfull. Alla även sonen som ska få min nuvarnade går i väntans tider. Han ser nog fram emot att mamma får hem ny dator och skrivare och webcam för å kan han få mina gamla grejer. ;-)
Audiatur et altera pars
Ja högtalarpaketet är ju riktigt fint. Vi har ett likadant. Därav vet jag vad jag talar om. =)))

Gratulerar till din nya dator
Grattis 
Alltid kul med en ny dator :)