Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 789 ggr
ronja
0

tips till hängmatta..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vill bara ge ett litet tips på hur man snabbt kan göra en enkel hängmatta till en bur.. köpte dessa krokar på ikea och fäste i hörnen på ett örngott.. jätteenkel att hänga i buren.. håller bra iaf för två illrar ;)

Faxlin
0

Smart tips Ronja. det tackar vi för. Måste vara suveränt att ha med som extra också när de små ligisterna biter av snörena som hängmattan hänger i. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Här hemma har vi inte hängmattan i snöre utan i buntband. Det sitter som berg i mina bordsben. =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Nackdelen med buntband är ju när man ska ta bort dem. Inte lika smidigt då;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Nä det kan jag verkligen hålla med om Åsa. Men tyvärr har jag inte något att hänga det i. Vill inte borra i bordet heller för att sätta in skruva så man kan hänga upp mattan heller. Så än så länge får det fungera så. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Mstar
0

Finns ju buntband som man kan lösa upp igen, sitter som vanliga, men är lättare att ta bort eftersom man slipper få in en kniv eller sax emellan dem och bordsbenen..

Faxlin
0

#5: Vad är det för buntband?

Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Håller dom verkligen??? Tänker på mina här hemma, dom sover oftast alla i en och samma hängmatta. Så det blir lite vikt det med 2 som väger ca 18-1900 gr en som väger ca 1,4-1,5 kg sen väger dom andra mellan 550 gr och ca 1 kg. Nä, tror att jag håller mig till i sydda band istället, blir nog stabilare för mina pälsar.

Mstar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7 Jag kan slita å dra i dessa buntbant till förbannelse, de formar om sig lite bara.. Är buckliga när man öppnar upp dem igen.. Men om de på nåt sätt lär sig hur man öpppnar dem är det ju inte världens bästa alternativ, men jag skulle bli imponerad :)

#6 Ska leta reda på en bild.. Så, jag hittade dem på biltema.. Öppningsbara..

Faxlin
0

#8: Tack

Audiatur et altera pars

skrollan
0

vilken avdelning är krokarna på? så att man slipper jaga på hela ikea efter dom :P

tessa
0

#10: Undrar jag med, ska nämligen till ikea IDAG! =)

AlbaStiffler
0

gardin-avdelninge. är ju gardinkrokar! :D Tror dessa hör till vajer-gardinstängerna… Har jag fel?

skrollan
0

aha , tack så mkt :D

tessa
0

#12: Tack, ska kika! =)