Finbesök
Marcello, Vicente, Alice och Lily är här några dagar för att förhoppningsvis bonda lite bättre :)
Trött Vicente efter snöbus:
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Går dåligt med bilderna här :P

Söta tjejer är även snabba tjejer så enda kortet utan fartränder är en mysbild:

Laddade ner Chrome sen fungerade det galant, fick även tillbaka redigeringsmenyn ifall någon har samma problem :)
Mitt eget gäng går mest och nosar i backen, det blir det inga bra bilder av!
Känns hela tiden som jag glömt något bara för att illrarna inte är hemma ;) Håller tummarna för att jag kan hämta hem ett enat gäng på tisdag, för då är det dags för vaccination.. :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Man får då hålla tummarna för ett fungerande gäng när du hämtar dom #7 :)
Välkommen till ferretplanet.se :)
#8 det får vi verkligen hoppas! Annars får Veronica ha dom igen ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#10 jag kan få Marcello att skeda vem som helst på en utställning då han inte gillar okastrerade hanar, eller ptja, lukten av dom.. ;) Värre är det med Vicente där. Dom råkade ta sig till varandra förra utställningen och då blev det bråk.. Men nu måste det funka! Får åka Sverige runt och besöka illerfolk annars :P Grattis till dina samsovningar :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jag börjar bli så kär i det här gänget, alla är så roliga och mysiga.. Mysfaktorn hos mitt gäng är inte så hög, Oliwer är den som kan ligga hos en men då är det korta stunder, tur att dom är så roliga iaf :P
Då är allt som vanligt här hemma igen.. 2 gäng som inte kommer överens.. Det är bara att inse att det behövs större permanenta ytor för att de inte ska tvingas på varandra på samma sätt.. Åååååh, om vi bara kunde hitta vårt hus på landet!!!
Sajtvärd på Iller.ifokus