Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 156 ggr
sarae
0

Buffy the bitch

yup, nu har buffy återigen bevisat villken otrolig liten Bitch hon kan vara. Sofie e ju här, å med sig har hon nyoppererade Göris. första kvällen hade vi Göris i en bur så hon inte skadar sig. Det började med att buffy stod å kraffsade som en galning, å började dra ut göris filtar. Sen tog sofie upp göris. buffy försvann. sen sätter sig sofie i soffan med henne, å plötsligt, från ingenstans, flyger buffy genom luften, från sängen till soffan och attackerar både sofie å göris. hon hugger vilt omkringsig. får tag på göris, och om sofie inte hade vart snabb så hade hon faktikst dödat henne.

jag missade alltihop, men hittar en chockad sofie med blod på händer å armar och en uppskakad göris. buffy har huggit henne djupt i armen samt i händrna samt huggit göris på magen. Båda e ok. men det var inget kul att se. Efter det så fortsätter buffy att terrorisera sofie. senast idag hoppade hon på sofie, som stod upp, och försökte ta sig upp till henne, å det var INTE för att vara trevlig.

hon e lömsk min tjej, riktigt lömsk, och det här var en riktigt otrevlig erferenhet. har aldrig varit med om en mer målmedveten iller. det bara lyser "DÖDA" ur hennes ögon, å jag vet att fick hon chansen så skulle hon göra det…

så just nu säljs hon mycket billigt…kanske som vampyr i en vampyrfilm? vad vet jag?

skrollan
0

ojdå, tur att det gicki bra slutet iaf för Sofie och Göris! Ni får lägga upp en plan för den här veckan.

sarae
0

oh yes..det har vi. göris e i säkerhet…men det e värre för sofie tror jag….en perosnlig stalker "with intention to kill" e vad hon fått nu. ;)

återigen: ingen som vill ha en buffy?

skrollan
0

Okej, inte bra det =P

Jadu, förstår att det är billigt nu ;)

Soffi
0

Dom kan bli onda när dom vill. Kommer ihåg hur Lucifer attackerade mig när det var som värst mellan honom och Lilith. Får sätta munkorg på den där bruden ;)

Faxlin
0

hmm, munkorg för iller. finns det en marknad för sådant.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

mm det känns faktikst så…..en permanent sådan tror jag..

Faxlin
0

Sätt Buffy på en buss hit till mig Sara. Hon kan få hälsa på Ambra en sväng så kanske hon inser att hon inte är störst längre.

Audiatur et altera pars

sarae
0

37 oooh ja…men hur fraktar man en haj? i en igensvetsad låda med varnings triangel på?

Faxlin
0

#8: haha, ja det kan nog vara ett smart sätt. men du skriv vilken sida som ska vara upp i alla fall så slipper hon åka på huvudet hela vägen.
Ambra har ju spöat Buffy förrut. Hon kanske behöver bli påmind om det ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

#9 det är precis vad jag tror hon behöver. just nu e hon inte populär här hemma…e så less på hennes störda beteende…det e ju inte första gången liksom. med ett riktigt kok stryk från drottningen av saba skulle iaf hjälpa liiiiite

Faxlin
0

#10: haha, Drottningen av Saba hälsar att hon gärna ställe upp :-)

Audiatur et altera pars

HannaM
0

men lilla buffytösen då… kooom till hanna