Lukt
Jag har själv märkt att det luktat mer sen jag fick hem min yngre iller Wincent på ca 7 månader nu jag har haft honom sen han va 6-7 veckor , o han chipp kastrerades i helgen nu som va , men jag tycker själv att han luktar extremt mycket o har tillomed fått höra av min mor o far med att jag luktar som dom völdigt mkt :/… + att han "läcker" väldigt Mkt o kan dra kiss spår efter sig ibland.. Snälla kan någon ge mig råd el ngt liknande så jag kan sluta gå o lukta Peck ute på stan …
Vänta några veckor tills chippet har börjat verka så tror jag nog att det kommer lukta väsentligt mindre :)

Du har en grabb i brunst =P Även om han har fått chipp nyligen kan det ta några veckor innan det ger full effekt. Bara stå ut med lukten och markeringarna ;)
Ha is i magen och låt chippet verka ordentligt.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Tills det att chippet verkat så städa lite extra. Våttorka golv och det han drar sej mot, håll kläderna du bär ute separerade från illrarna och tvätta textilierna dom är i :)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Vet attan va i brunst o att de tar typ 2 veckor innan Chippen funkar men hur lång tid tar de innan lukten försvinner ? A han tar mina kläder så innanhavet kan hunnit ta av mig som o jag får inte tillbaka dom , igår drog han sig även över min sminkväska o kissade!:(
Det kan börja avta efter 1-2 veckor men sedan tar det sin lilla tid innan han är ur brunst och luktar mindre. När chippade Sanji som var i högbrunst tog det lång tid innan han slutade lukta. Har för mig att jag hade honom i 2 månader innan han fick flytta och nya ägaren tyckte han luktade vedervärdigt och då hade mycket av den riktiga brunstlukten försvunnit, så innan han blev "neutral" i lukten tog det nog runt 3 månader. Men det var ju extremt. Han hade gått högbrunstig ett tag, det var ingen liten förbrunst som med din pojke :) Men det kan variera hur lång tid det tar.
Sajtvärd på Iller.ifokus