Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 1230 ggr
kajsamina
0

Playpen sökes!!

Vi är i desperat behov av en Playpen, om någon säljer en eller vet vart man kan köpa en förutom på ebay då det är rätt akut skulle vara guldvärt!

VeronicaKahlbäck
0

Någon speciell typ? Många djuraffärer har pop-up tents som kan fungera om man säkrar öppningar, finns både på fysiska butiker och på webben. Marshall play-pens (för iller) vet jag inte om dom har i Sverige men en finsk butik som kanske heter 24pets, vet dock inte om dom skickar. Man kan göra en egen enkelt med skivor i valfritt material, enklast tycker jag det verkar att fästa dom med ringar av något slag. även vanliga valphagar fungerar om det är tillräckligt tätt galler men oftast går dom att klättra på men ett uppskuret rör/slang högst upp kan lösa det.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

kajsamina
0

#1 hej! Ja helst av allt vill vi ju försöka få tag på marshall playpen, men ska absolut kolla upp dem där pop-up tälten, funkar säkert det med. I värsta fall bygger vi ihop något eget, det där med ringarna var en superbra idé det tänkte jag aldrig ens på, jätte praktiskt. Tack så mycket för hjälpen!

JossanH
0

Om det kan vänta ett par månader så skulle väl 24pets eventuellt ta med sig till försäljning på Mälarillern?

Sajtvärd på Iller.ifokus

WendelaL
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag köpte en canvas playpen från www.4dogs.se nyligen. Den är menad för hundar och har golv o tak som fästs med dragkedja men jag har använt den en hel del när jag var hemma över jul och så och han har inte tagit sig ut än så länge! 700 kr kostade största storleken o leveransen gick på 2 dagar! Supernöjd verkligen!

kajsamina
0

#4 tack för infon om den, klickar hem en på en gång! Ser jätte bra ut. #3 okej super då får jag ta och köpa en då om dem finns. Dock behöver jag en nu så får köpa en med dragkedja :)