Ohh, det skiljer sig otroligt mycket på olika ställen. Från ett par hundra till fem sex hundra. Så ring och hör med de veterinärer du har i din närhet.
Kom då ihåg att nämna att det är Fervac-D som illern ska vacineras med så de inte ger dig prisuppgifter på hundvacinet.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag skulle föreslå att du ringer veterinären och frågar, eftersom priset varierar kraftigt beroende på var man bor i landet.
När du får prisuppgiften, bör du även kolla att besöksavgiften är inräknad i det beloppet.
Japp, jag vet. Men hon är ju vaccinerad men vill veta lite vad det kostar då hon ju ska vaccineras vid 2 års åldern…
Vid 2 års åldern? När har hon fått sina sprutor?

Kan ju vara så att hon kommit till henne ovacinerad så att hon fått göra om grundvacineringen nu vid ett år, då blir ju tredje sprutan vid två. Även om det i vanliga fall är vid tre. Eller så kan det vara så att hon hör till de som vacinerar varje år fast det inte behövs.
Audiatur et altera pars
Jo, jag vet. Undrade bara vilket det var. Det är ju inte säkert Shelby tänkt på att varannat år räcker, efter 3e sprutan.

hehe, nej jag vet att det är så du tänkte. Fast det skadar ju inte att spåna runt anledningen nu när hon inte varit inne och gett oss svaren. hihi
Audiatur et altera pars
Kanske åkt bort över påsken.

Ja, jusst ja. Så kan det vara. Det är ju påsk snart ju. Många har påsklov. hihi
Hur kunde jag glömma det när huset är fullt av ungar med lov här hemma.
Audiatur et altera pars
hon hade sprutorna SA de, men hade bara kvitto på vet-kostnaden när hon hade förstoppning. Så ja.. det blir lite som det blir… tyvärr
Då räknas hon som ovaccinerad, tyvärr. Blir att börja om från början med vaccinationerna. Tråkigt när man tror att dom är vacc., men inte kan få det styrkt.
Fick just prisuppgifter från Trestads djurklinik och dom tar 290:- för en vaccination och att en vanlig undersökning kostade 410:-
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
oki, tack… det var det jag räknade med… tänkte kolla henne med, nu när hon har gått upp i vikt och så, kolla lite hur hon mår och om jag har gjort jobbet bra