Musik smak?
Ja vad har ni illermänniskor för musik smak här e lite utav min:
Rap- har tröttnat på Eminem men The latin kings kommer jag alltid tycka e bäst :)
Classisk hårdrock- Hardcore superstar e sååå bra!
Metall- inte black metall utan band som Slipknot m.m
Punk- inte något spec band utan vissa låtar har inte hittat mitt band än
sen e Shakira super bra
det jag lyssnar på mest e metall och rap sen e punk något som jag har börjat att gilla men Hardcore superstar dom e bra!

Hmm, svårt jag är nog en rätt stor allätare när det gäller musik. Bara det inte är: Punk, klassiskt eller Jazz. hihi
Sedan har jag en extra förkärlek över texter som är roliga, sedan spelar det inte så stor roll vem som gjort dem. Senaste favoriten inom den är Ole Ivars. Japp, ett norskt dansband. De har tre låtar som jag dunder fastnat för:
Så tjuk du har blitt
Kongen av campingplassen
En får vaere som en er, när en inte blidd som en skul.
Hmm, japp som ni märker är jag nog mer knäpp än vad ni kunnat föreställa er. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag älskar ochså texter som e roliga spec Eddie meduza mer snällare låtar och björn rosenström
Ooojj Jag har en sån stor blandning på musiken jag lyssnar på… Jag lyssnar på det jag tycker låter bra =P ..
Men Marilyn Manson, Cornelis Vreeswijk, Him, Stevie Wonder och många många fler! :)

Ja, Björn Rosenström är så bra, och Eddie med.
Cornelis har jag alla skivor som någonsin kommit ut.
Audiatur et altera pars
Lars Winnerbäck har alltid legat varmt om hjärtat.. =)
Min kille brukar sjunga Björn Rosenström för mig
Han är egentligen ganska cool, Björn Rosenström alltså, han har så roliga texter.
Borgarn: Visste du att Him är finska? *skryta, skryta* Precis som mina favoriter Sonata Arctica och flera andra kända hårdrocksband *ännu mer skryt*
Förutom Sonata Arctica gillar jag Kent och 60-, 70- och 80-tals musik.
Nightwich e ochså finska och dom e skit bra ;)
*L* Precis.. Finland är hårdrockens hemland 
Är nästan allätare på musik, allt utom Opera. Lyssnar helst på Country, Irländskt, Reggae och Soul musik. Samt en del svenska visor.
Jag lyssnar på grunge, rock, hårsrock, alt. rock, metal och alt. metal. Men mest grunge (Pearl Jam!). Det jag inte klarar av att lyssna på är radion, för det finns ingen vettig kanal med vettig musik. Möjligen P4 ibland för att slippa all läskig pop…
Ja hmm har väl oxå en ganska blandad stil beroende på vilket humör jag är på men Hårdrocken ligger ju mig helt klart varmast om hjärtat! Och jag får hålla med om att Finland producerar MYCKET bra hårdrock. Finland och Sverige är båda två väldigt bra på hårdrock enligt mig.. Senast inköpta skivorna som lyssnas mest på just nu är faktiskt hårdrockarna LORDI som vann den finska melodifestivalen!! Såå extremt bra!!!Dom kommer ja hålla på när det gäller i Aten!!
Annars e Alice Cooper en STOR favorit !
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Hårdrock, metal och rock mest här. Band som Rammstein, Deathstars, Nightwish, COB, COF osv. är mina absolut favoriter.

oj här kommer jag som lyssnar på the doors och deer purple mm..känner mej lite utanför med min musik smak har jag alltid gjort
Musiksmak. Det var inte lätt det. Jag kan nog säga att jag gillar det mesta. Har fått lära mig att gilla mycket musik när jag gick på gymnasiet. Gick nämligen musik då. Så allt från klassiskt till punk, metal, pop, rock, jazz, rap mm.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Jag känner en kille vars syster är gift med Björn Rosenström.
Jag lyssnar mest på LordI, Celtic frost, lite metallica, mest metal altså.. men även Byz, eddie…

Ja, här är det blandade musk smaker vill jag lova. hihi
Audiatur et altera pars

Ingen som gillar trance? I löv it! Annars lyssnar jag på det mesta allt från Cornelis till Rock..
Jag brukar säga att utan musik kan jag inte leva!
jag gillar lite allt möjligt. men ej rap,jazz,opera eller likn. artister som carola , anastacia, lena ph mfl. är min musik stil
jag är nog vad som kallas en allätare när det gäller musik, bara jag slipper höra Carolla och alltför hård hårdrock så lyssnar jag nog på det mesta.

jadu vad man gillar är mycket…men rave,trance,hårdrock senaste spåren på playlist är Sven-R-G, men lyssnar på så otroligt mycket musik har ju varit pirat i 5 år nu så man har ju ett antal skivor

Linas smak är Bruce Springsteen, Ted Gärdestad och Christian Kjellvander + lite annat "lättlyssnat".
Min smak är mestadels 70-tals hårdrock typ Led Zeppelin, Deep Purple, Black Sabbath, Rainbow, Leaf Hound, November etc etc etc….men dessutom gillar jag t.ex. Nightwish, Peer Günt (oxå från Finland..), Abramis Brama, Johnny Cash, Iron Maiden, Robbie Williams, Svarte Pan, C. Kjellvander, Motörhead, Lisa Miskowsky, Ark, Clutch, Cardigans, Soundgarden, ZZ Top, Rush, Bob Marley…..listan kan bli lång! Gillar det mesta som har kvalitet! 
Nåt jag däremot inte tål är hip hop, ,trance, "blipp-blopp-med-monotont-bastrummedunk", dansband, experimentell jazz, death metal & annat liknande oljud….. 

Musiksmaken här hemma är väldigt blandad men just nu lyssnar vi mest på Elvis =0)

Hip Hop & Reggae är det som spelas hemma hos oss dagligen

80 tals etal ligger mig varmast om hjärtat..eller pudelmetal/sleeze metal kallas det för nu. band som ex Kiss, bon jovi, mötley crüe, stryper, cinderella, vixen, doro, pink cream 69, Dan Reed Network..oj oj kan fortsätta hela natten! :D Annars så blir det mäst 5-70 tals musik med min mor som ccr, smokie osv..
Jag vet dock att Roxxie gillar Van halen, hon blir alltid på lekhumör då. :D:D

Borgarn TIHIHI, bra musiksmak! speciellt Manson.
jag har typ.. ett hemligt förälskelse i honom xD
tycker att han är sjuktsnygg, men ni tycker väl antagligen att jag är sjuk som tycker att han är snygg :P
och så hans röst.. ooh, lix<3
Jack off jill är ju masas bra dom med, och massa synth ska det va!! mhii