Träff (=
hejsan =)
Nu har vi träff den 18 augusti ist ;)
den hålls här hemma hos mig i södertälje, det finns så man kan sitta på altanen, det finns gräs utanför oss ;)
skicka ett pm för vägbeskrivning å vad för fika ni gillar så är ni välkomna ;)
mvh jennifer

*putt* =)
hjälper till *putt*

då borde ajg vara hemma ju!

#3 nej det borde du inte!! du borde va hos mig då ;)

#4 haha ja så kanske man kan se det, men vaknar jag hemma den dagen så kommer jag nog

#5 va bra :D då får du se till å vakna hemma då ;)
åhh, hoppas att ajg är hemma då!!

jaa, det hoppas jag med :D jag har ju fortfarande inte träffat groggie ;)

*putt*
jag är hemma då :D

Jaaaa :D ska du komma (A)

*puttar*
kan tillägga att den börjar runt 2 =)
jag vill komma då jennifer =) även fast jag inte har nån iller. (A) om jag får förstås :P //madde , om du inte känner igen mitt namn . ;P

#13 madde juuska ?? eller vem :P haha
självklart du får komma ;) alla e välkomna, fast hon som du tjaffsa me kanske kommer :P hihi
#14 aa . >.< okej , då vil jag nog inte komma .

#15 haha, men det är inte säkert att hon kommer :) kan säga till dig på msn när jag vet säkert :)
#16 okej gör så . ;)
Tråkigt när det blir så att folk inte kan komma pga av andra som kommer.

jaa, men jag lovar sofie, dom här 2 funkar inte ;) är som katten å musen ;) haha
#18 , joo men jag klarar verkligen inte av att vara i hennes närhet…

hej hej då kanske jag kommer med jockes å mitt nya tillskott i familjen . ska hämnta två söta tjejer i dag

#21 jaa, vad kul =D du är jättevälkommen =D ser ut som vi blir ett gäng =D

*puttar*
varför ska alla träffar vara så långt bort från mig som möjlig? :(

hur långt ifrån sthlm bor du ?? du kanske kan samåka me ngn =) det är ganska, eller väldigt många som kommer =)
Bor i Vänersborg. Närmast "kända" stad är Trollhättan eller Göteborg. :)
putt

Kan man åka tåg i 4 timmar med iller? FÅR man?
golf.ifokus.se

Man både får och kan.

Men shit, då vill ju jag =)
Om allt funkar med Mattias denna veckan förståss… bara det att då vill jag ju stanna i trakterna ett tag… och tror inte att Melwin och Epona kan bo hos honom då =/
golf.ifokus.se

säg till om du ska komma thessan så skickar jag pm till dig :)

de är för långt för oss .. vi bor i hofors vid gävle typ
Ingen som ska åka från Göteborg?
#33 åh ännu en göteborgare ;) tyvärr ska jag inte åka på träffen dock ;(
#34 är ingen göteborgare men bor hysat nära… 9 mil i från :P
#35 jaja, nära nog att komma på en träff nån gång anser jag hihihi
#35 självklart! Säg bara till innan ;) Haha

får se här om jag kan få tag på bil.

sarae, jag ska till gbg imorrn ;) stannar tills på fredag =D thihi
#38 åhh, va bra, hoppas du får tag på en bil då ;) sskicka ett pm om du kommer :)
#39 så typiskt!! jag e på landet å kommer inte hem förens nästa vecka ;(

nån från gävle

#40 mähh, vi missar ju lltid varann ;)haha….men jag kmr i höst igen =D tar antagligen med pälsarna då =D

*puttar*
Ingen som åker från göteborg?
# 44 *Viskar* Det finns en mkt trevlig tjej i Uddevalla som brukar åka till träffarna i Borås, Göteborg, Alingsås området. Tror inte hon ska på denna träffen dock.
Hon heter TottsiGirl här på forumet.
Sara
hihi okej

Nämen se, en träff i Stockholm när jag äntligen är hemma i nån vecka! Jag kommer jättegärna. Dock utan iller då han är kvar i göteborg, men kan väl alltid sno nån annans att gosa med ;). Skickar ett PM till dig babsan.
Bor förövrigt i Tumba och kommer antagligen köra dit om någon i närheten behöver skjuts eller så..

vi kanske kommer ändå.. hehe

soffi, du är jättevälkommen =D
du kan få låna Bab´s ;) hon är inte lugn, å hon går inte ihop med vuxna hanar ;) så du får hålla henne hårt =D
#48 vad kul =D säg till när ni vet säkert :D

*puttar*

*puttar*

18:de är nästa vecka va?

japp =D

men du kanske vi kan komma iaf

haha, ni kan då aldrig bestämma er ;) haha, ja men ni är välkomna i vilket fall som helst =D

Hej hej :D nu tänkte jag höra med er som ska komma, eftersom att vissa säger att dom kanske kommer om dom inte ska dit eller göra det :P så jag frågar här ist för att skicka ett likadant pm till alla ^^
Ni som kommer, hur många blir ni ??
Vi kan tyvärr inte komma längre

vad synd :(
Det var ju jättemånga som kanske skulle komma å skulle komma, vrf skriver ingen här :P??
*puttar*
putt

jag hörar av mig i morgon till dig Babsan om jag och sambon med illrar kommer eller inte. Blivit lite krångel med bil =/

aah, okey, hoppas ni kan komma =) lycka till ;)

nu är det inte långt kvar alls =D så jag puttar

Kan ej få tag på någon bil. Den som vi skulle låna ångrade sig.
Så här sitter jag. Jaja bättre lycka nästa gång får jag hoppas på.

vad tråkigt :( vart bor du ?? du kanske kan få skjuts av nån ?? :)

Jag bor i Linköping. Så om det finns någon som skall förbi och har plats så hoppar jag gärna på =)

har du möjlighet att ta dig till nyköping ??

öh. nej det tror jag inte. Kan ta mig till Norrköping som längst. Visst finns det bussar men det vill jag helst undvika. Har en sån stor transportbur =P

haha, okey :P…då får det bli nån annan träff då ;)

*puttar*

Hur ser det ut? Blir det en träff imorgon? Vilka kommer?

ja, självklart blir det träff =)
dom som är säkra är skrollan m 2 kompisar, love-charlie, gameover….sen är det några som kanske kommer :)

#71 ja då får du träffa en del av mina illrar. Gameover har en pojke ifrån min hona =)

vad kul =D

Jag ska ut ikväll, men om ni orkar med att jag antagligen är bakis imorgon tittar jag gärna in. Ska jag ha med mig något?
åhh, det skulle vara jätte kul om du kommer förbi soffi!!! Juste, dm två kompisarna kommer inte, resan upp för dom gick åt skogen. vilken tid var det? :)

#74 ja vad kul =D det är fler häär hemma som är bakis ;) nej, du behöver absolut inte ha med nåt :)
#75 okey ^^ vid 2 :)
vad heter området? vilken buss tarjag från centrum? hut ofta går bussen?har tappat bort vägbeskrivningen =(/

ta 787 från centrum, den går varje halvtimme….alla 787 går till mig, området heter lina hage, men busshållsplatsen du ska av på heter kakelvägen, där står jag å väntar på dig, har du råkat hoppa av fel så har du mitt nummer :)
okej :) om man ska åka bil då? det är väl bara tt fortsätta förbi obs på den vägen där dom håller på att bygga rondell?
Sedan står det lina hage på en bro typ välkommen ? :)

på den bron står det välkommen till ronna, den ser inte så fräsch ut ;)…..men fortsätt rakt fram förbi 4 infarter på höger sida, sen 5 tar ni in höger, så står jag å väntar där ni kan svänga in :)…..
ni som kommer, har ni svårt att hitta så ring, 0705-422-783

Nu svarar jag inte mer innan träffen, jag ska upp å baka chokladkaka å mjuk pepparkaka nu =) så undrar ni över nåt så har jag som sagt mobilen :)

Aha, kl två! Då är det ju lungt ju.
Skrollan vart åker du ifrån? Jag tar bilen så jag kan plocka upp dig på vägen.

jag hann titta in lite till ^^ soffi, hon bor i järna ^^
jag bor i järna, men det löser sig, jag får skjuta. Men tack så mkt iaf :D

Haha, hann just pma dig. men men, då ses vi där. (om jag hittar :S )
klart du gör, du får tinga ;)

nu startar träffen om ca 25 minuter :)
jag tar överdelen till min bur å har som "hage" för dom som "lessnar" på sina illrar ;) så får dom va å gräva lite på tomten :)
vi ska sitta på baksidan å fika lite grann, jag har en moster som har lite fobi för illrar som är här å hälsar på därför får vi sitta på baksidan, så får hon va instängd inomhus :P

Låter perfekt.
Jag åker hemmifrån nu, är väl där om drygt en halvtimme. Håll mobilen i närheten babsan, jag kommer ringa dig duktigt under de närmsta 30 minuterna. :)

haha =D jag har mobilen i handen, alltid ;)