roliga sov bilder!
#2 hehe måste ju säga att han ser ganska livlös ut…

#12 nej gu va gullig bild!

Snuffe som inte kom längre när jag släppte ut honom efter en illerträff.

#19> haha, denna bild var bäst hittills! :-D

har ju inga bilder i datorn o kameran är på lagning, har varit det i 8 veckor nu:@ men jag hittade en i mitt fotoalbum iaf! kanske inte så rolig men söt=)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Här är Agnez även hon blev trött av att vara på uppvisning 2 dagar på rad, så hon somnade. Men det får man göra när man bara är omkring 5-6 månader gamal.

#33 Haha. Bilden är grym!

#40, haha, man tackar :D är man en naturlig skönhet så är man, eller nåt :D

vilka fina bilder ni lagt ut =)

#56 naaw va svalt och skönt dom verkar ha det=)

vilka fina bilder alla har=)
Har fått en lånekamera idag av onoff äntligen!!!! inte kunnat ta ett enda foto på 8 veckor då min mobil också pajjat=((
så nu kommer en lång tunga med zebben. Har aldrig sett en iller som håller på som han i sömnen han är nästan lika aktiv som i vaket tillstånd:S;)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#62 Vilken skön bild! :D

#69 hehe vilken rolig bild

#71 huuga liten, hon är så söt=)
# 62 Ja det där var verkligen en lååång sovtunga. 
Sara

vilka underbara bilder=)

haha, en liten saga i din mage ;)

hehe japp, meh det vart en iller?! haha!
haha, suprise :D
haha, alla vill verkligen ligga i den:P vad söta :)

#102 haha det var verkligen trångt, är det fyra eller fler?
5 gissar jag på :P ??
Det är fyra stycken i den :)
Ja, de senaste dagarna har de varit som magneter på varann. De sover nästan bara på eller brevid varandra :) Jättesöta!

hehe jag hade rätt=) naaw va mysigt
#107 Ja, de är riktiga mysklumpar :)

#110> haha, kul bild. Komisk beskrivning åxå. Kom ihåg bara att djur blir alkoholister av att bara smaka alkohol. Iaf gäller det för hundar, som även brukar gilla öl…

#110 Ingen fara, vi låter inte honom smaka. :) Bara lukten gör honom tokig. Det blir nästintill en brottningsmatch för att få ha ölen för sig själv..

#113> haha, jo det verkar vara intressant av många djur. Hade en hund som älskade öl. Hon kunde sno urdruckna ölburkar och ligga och försöka slicka i sig enstaka droppar. *s* Hon fick såklart inte heller öl, men hon var rätt sugen. *s*

#115 vilken underbar bild. Helt utslagen.

haha, vilket fint kort. Tryck ner sig mysigt i soffan:D
Åhh, vad härligt hon ligger! :)
slagna hjältar.. Zahara och Crystal får äntligen sova utan att bli terrade av Haya.. 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

jag vill också ha en sån mysig kudde att ligga i när jag är trött:D

#109: det måste va den skönaste bortförklaringen till att få ta sig en öl när man inte borde..
- Nämen, illern är ju borta nu igen

H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"
härliga bilder sara :)

haha, vilket lutet gap ;)
#115 hehe ja gilla bilden;)

blev kastrerad och bytte färg. Tror han är ca 1½-2 år på fotot, tyvärr så dog han i slutet av juli dryga 5½ år gamal :-(