teckning???

silvrig tomte kanske
ja jag tänkte mig något sånt jag oxå.
är det ingen som har en bild på en pastell tomte?

Lite svårt att säga. men en silvertomte kan det vara.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

men den ser ut att ha bläs eller hur det stavas på huvudet.. är inte uppdaterade av dom nya färgerna men går den inder vanlig tomte om den för övrigt är tomte tecknad?

hmm missade bläsen, som sagt var, svårt att se tycker jag. Men det kan bli en blandning av teckningarna om man har otur.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hugo är en Pastelltomte med blaize! Eller han var en mörk pastelltomte som liten, men bleknar av mer och mer. Idag är han en Pastilver Tomte!
på bilden är en ljus silvertomte. i sverige har vi egentligen ingen annan benämning på tecknade illrar än tomte men många använder sig utav de utländksa benämningarna.. Så vi säger silvertomte men den har ju tydligt andra tecken också.
Den är tydligt "risktecknad". Panda/Blaze-mutationen har mycket variabelt uttryck men är väldigt tydlig på den här valpen. Dels för att den är så ljus i ansiktet och dels för att man ser den stora blazen på huvudet. Finns alltså risk för tex dövhet efter de föräldrarna. Skulle inte bli förvånad om den är väldigt fläckig på magen, har en vit svanstipp och kanske även en och annan vit liten prick på sidan av kroppen..
Sajtvärd på Iller.ifokus
jag för jag har hittat en uppfödare som jag kanske ska köpa en pastell tomte hona av=)

Jasså? nu blir jag nyfiken. Vilken uppfödare?=) och när kommer du att hämta henne?
#13 den informationen kommer när det är klart och om det ens blir något jag snokar runt om lite mer fakta både från uppfödaren och drån andra=P

Den bilden är ju från en blocket-annons iallafall.
ja men jag kan säga att det inte är den annonsen. jag sartt bara och tittade runt där som jag gör typ varje dag. och då vart jag fundersam vad det va för teckning.

ok, jag kände bara igen bilden. Söta valpar etsar sig fast i min hjärna.
haha ja dom är söt dom där helst med den där teckningen. vi får se vad som händer nu om det blir något eller inte=P ni får veta så fort det blir klart