Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 322 ggr
Satmaran
0

UPPHITTAD ILLER!!!!

Polisen ringde mig angående en iller som springer omkring i Malmö vid Sallerupvägen. Den har blivit sedd vid en skola i området Elisedal.

Illern beskrivs som varmt brun och verkar inte rädd för folk. Kl: 19:30 var den inte infångad, men det var i alla fall någon som försökte.

Om någon här inne vet något eller hör något. Kontakta polisens växel i Malmö 040- 114 14.

babsan
0

vad tråkigt =(

skrollan
0

hoppas att det löser sig!

Norrskenets
0

hur går det?

Satmaran
0

Ingen aning. Hoppas att ägaren har upptäckt att iller är borta och har ringt polisen. Tyvärr så har en iller inte så stora chanser att överleva i storstaden någon längre stund så jag hoppas att de har fått tag i den.

sarae
0

börjar misstännka att detta är samma iller som någon kom in här å berättade att de hade sett för ett tag sedan. en iller mitt i malmö, personen trodde den var vild, men jag misstänker att det är den här tamillern det rör sig om.

Satmaran
0

En har blivit infångad vid Cypressvägen för ca 3 veckor sedan men den lämnades till Djursjukhuset. Så detta måste vara en ny stackare.

sarae
0

men denna tråd dök upp för 1 vecka sen….

Satmaran
0

Ok, då är det kanske samma iller. I så fall är det otroligt att den har överlevt så länge bland både trafik och ilskna hundar.

Vattunalle
0

var säkert en mink…

Gustav-o-Linda
0

Stackaren….