Saffi är hemma!!=)

grattis :) jättesöt ju =)

grattis tjejjen

#7 haha, jag tyckte inte det gjorde så mkt ^^ så jättesöt ändå ju ;)
#7 Gud det där är ju Betty

#8det har du rätt i=)
#9 hur ser Betty ut?=)*nyfiken*

Grattis! vilken underbart söt liten tös!

#21 Hon är viltfärgad men det står att hon är silver i henne papper. Samma sak med hennes stora syster.

Ohh vilken sötnos du fått hem
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jättetack för bilderna! Får spana in mer efter jobbet, är redan sen.. 

Hon är så gudomligt söt!! :P
Hur har första natten gått? Massa bus kanske? ;)
Tänkte bara säga att jag fått ett bekräftelse mail om att paketet är skickat i måndags. Så de borde komma idag eller senast på torsdag tycker jag! =)
Vi kan ju titta förbi er med det om jag får låna bilen av Jonas! =) SÅ kan vi ju ut å gå en sväng.
#39 Anders somnade under min soffa och vi fick hålla på rätt så länge med att få liv i han.. Så det var nära att han fick stanna kvar! ;) Hihi…
#40 ja men hade du klagat över det då theres? haha=P

Not! ;) Jag till och med erbjöd Lee att han skulle få stanna och tjusa lite med tjejerna! ;) Heheh…

Grattis ilertjejen! Måste säga att det var en extremt vacker flicka.
Jag bara älskar svarta nosar, men har aldrig lyckats få någon. Och sen fina vita handskar ovanpå allt. Du måste vara överlycklig.
Kram på dig
grattis, jag förstår att din kärlek har dubblats ;)
naaaw vilken prinsessa!

#38Tackar=) ja jag är jätte kär, nu har jag två charmtroll
så om ni ska ha träffen i gävle så om vi kan komma så får ni alla se henne live
#39 va så lite så, han och Saffi va så söta tillsammans och dom har hur mjuk päls som helst=)*kan sitta och klappa i evigheter*
#40 Ja det har gått bra, Saga vart lite mammig och skulle visa att jag var hennes efter hon hade tagit hennes pipis hehe, imorse vaknade Saffi vid 8tiden imorse hehe och Saga sover fortfarande, Hon har försökt att hoppa på henne och busat men hon gick och la sig under en filt hehe helt plötsligt vart Saga en gamm jänta hehe
Okej, ja då måste dom komma snart tycker ja.
#43 Ja hon är hur charmig som helst är så Kär! hehe men det stoppar mig inte att dreggla över alla valpbilder hehe;)
#44/45 Ja det har den verkligen gjort hehe, ja hon är verkligen en liten prinsessa hehe=)

putt

superdupergullig tjej du fått tag i där=) längtar tills vi får träffa henne!:)

#48 Ja hon är ursööt, längtar tills jag får hem hennes sele, den är tomte röd=) hoppas bara att vi kan komma och att vi hittar till er, så det inte blev som förra gången i hudik haha

#40 glömde fråga, va det den här måndagen eller förra? om det va den här måndan så kan dom komma senast fredag…suck jag vill ha selen nu…vill så gärna gå ut med dom och dessutom testa tandemkopplet*längtar* här busar Saga och Saffi för fullt nu hehe och Saffi älskar det genomskinliga röret hehe

putt

måndag den 13e.. Så de lär vell komma vilken dag som helst..
Du kan ju testa att ta ut henne och låta henne ta sagas koppel! =)

Okej, hoppas beställningen kommer snart=)
Nja, men då måste juh Saga stanna inne, lite orättvist juh..vill inte riskera att hon blir avundsjuk. Så dom får busa inne tills vi fått Saffi´s illersele=)

hehe men det är nog inte lika svårt att hitta hem till oss;) om det krisar sig så får ni åka till a-bergs centrum så möter någon upp er där;P

ja vi ska hitta fram iaf det är ett som e säkert.

putt

Naaaaaaaaaahhhhhhhhh… *avis*
vad fina!

Ja jag är så glad att dom har hittat varann så snabbt men Saga har blivit en riktig gostjej nu då hon är trött, hon vet att hon får vara ifred om hon ligger hos mig hehe, Saffi är nästan dubbelt så mycket energi i hehe och då är ändå Saga en riktig energiknippe=)

söta dom e båda två=)

Japp, så skönt att dom kan ligga bredvid varann utan att Saffi blir bus sugen hehe
vilka fina bilder !