Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 193 ggr
Strumpan
0

måste berätta!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kom precis in från en promenad med Athlaz och Alaska och vi möter en kille som ställer den dummaste frågan: är det där riktiga illrar? Vad ska man svara? Nä de går på batteri och jag bara älskar att gå ute i regnet… Slå det om ni kan Räcka ut tungan

Bild på söta Alaska =) ---------->

Mvh Jenny

Soffi
0

Haha, det finns allt bra korkade människor!

elmo
0

Ibland undrar man vad folk tänker med.

Strumpan
0

Svårt att hålla sig för skratt i sånna situationer!

Min batteribebis=)=)=) --------------->

Mvh Jenny

Norrskenets
0

haha vilken fråga

tantan
0

jag hade en ganska bra för ett tag sen också.. satt på bussen med en kille i 15-16årsåldern bakom.

kille: vad är det? munkhammar: en iller kille: kanin? 

kanillern Elliott --------->

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

Strumpan
0

#5 ja, för kanin och iller låter ju likadant…. HALLÅÅÅÅ

Mvh Jenny

babsan
0

haha =D

ferretgirl
0

Ungefär som när min nu 32 åriga dotter var ca 2½-3 år gamal fast detta var tvärt om liksom.

Vi satt på bussen på väg hem ifrån mormor, vi satte alltid längst bak i bussen då Åsa älskade att sitta där då man kom högt upp och hon kunde titta ut när bussen körde. Framför oss satt en finare dam (trodde hon nog), hon var klädd i fin mocka kappa och runt halsen hade hon en äkta rävboa (f.n skapet). Då säger Åsa högt och tydligt efter att både länge och väl suttit och tittat på rävboan. "Mamma, ja sa jag, varför blinkar inte även (räven alltså), jag sa då högt och tydligt menat åt damen ifråga, vet du det är bara dom som tror att dom är mer än alla andra, dom måste ha djur på sig. Men sa Åsa, ska Mika också bli så (Minka var vår chowchow tik), jag" nä absolut inte, Mika är ju din och mammas vovve, ja så Åsa, dumma tant". Gissa om denna damen fick bråtom av bussen, och tittad snorket på Åsa, så jag frågade henne, "var det nått du vill ha sagt". Hon fräste nått ohörbart  och gick snabbt av bussen.

Xannadu
0

Det värsta jag har fått berättat är en tjej som bor i stockholm som bodde på anndra våningen hon stod på balkongen med illern i famnen när en dam stannar och ropar upp och frågar om det är en pingvin hon håller i gamnen.. Det är nog det värsta jag har hört

AlbaStiffler
0

Pingvin, ja den tog priset… hehehe… Skulle kanske vara rätt ballt att ha en pingvin… vart kan man köpa det? *lol*

skrollan
0

haha, nej dom går på el ;)

Vattunalle
0

*asg* ja mycket ska man höra innan öronen ramlar av…

själv har jag hört allt från apa, mus, råtta till grävling eller hermelin men dom flesta som inte vill göra bort sig säger alltid

-Men vad är det där för djur? *s*

biologilektionerna måste vart ett stort skolk ämne i skolan