Ännu en annons
http://www.annonsdirekt.se/aa.asp?aaaa=5142998
Apropå att borde inte uppfödaren ta tillbaka valpen ifall den inte ska bo kvar……

Undrar vem de anser vara som är den mest kända uppfödaren :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Det undrar jag med. Men det kan ni få reda på ikväll :D
#2 jaså det e den lilla tösen du får hem? då får du hålla oss uppdaterade….vill se bilder ;)
åhh, då vill jag se bilder :)
#2 bara ett tips….såg i annonsen att den komemr från en känd uppfödare å e reggad. De flesta hemuppfödare har en klausul i kontraktet där det står att om illern omplacerass måste den tillbaka till uppfödaren. omplaceras illern ändå utan uppfödarens vetskap har denne rätt att hämta hem illern från nye ägaren utan att några pengar återbetalas. det kan vara bra om du dubbel kollar med säljaren att de verkligen får omplacera tösen själva. så att du inte står utan ilelr och pengarna du betalat sen…
#5 Pratade med henne igår kväll så hon skulle kolla med tjejen som har illern innan hon köpte henne :) Kom oxå att tnka på samma sak.. Roligare saker kan man ju tänka sig..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
ja precis…tänk va hemskt att få lämna bort en päls man längtat efter ;( bra att du tänkte på det!
#7 ja hu så hemskt .. kanskek speciellt då om de blir strul med pengar och sådan oxå.. Det önskar man ju ingen :( Men får hålla tummarna för att allt har gått bra när dom har hämtat hem den lilla idag :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Grattis! Fick du någon information av honom då? Hur gammal är sötnosen?
å den illern såldes för 3500? ja jisses jag säger då det! men jag hade ingen aning om att han reggade sina illrar i siv….

Tråkigt när folk köper en iller billigt och sen bara någon vecka efter säljer den för mycket mer. Det borde ju räknas som bedrägeri eller nåt. Hoppas iallafall att ni kommer att trivas med varandra nu.
nej nej jag köpte henne för 1500:-
Hon är född 29/4-07
Ja jag fick en del information :D om mamman och pappan och så :D
Haha.. Jag som gissade på Gay.. Jag menar, med 100 illervalpar i år så borde han ju vara den mest kända uppfödare i år.
Jan Karlsson i Härryda?
Sara
mest ökända i så fall *fniss*
Haha, jadu..Men det var väl vad hon trodde. Japp han fanns i Härryda.
Undrar hur den förra ägaren kunde tro nått sånt? Jag menar visst, han har hållt på i många år och de flesta illermänniskor som varit med ett tag har nog hört talas om honom men det låter onekerligen ganska positivt att han är den mest kända uppfödaren. *hmm*
Sara
Är iallafall super nöjd med min lilla bebis!! <3 Hon är super duktig med det där med att gå på låda. fast hon väljer nästan hellre kattens låda än sin egna.. :P
Det är det absolut viktigaste! Att du är nöjd med henne alltså. 
Sara
#14: Min Julius kommer ursprungligen från Gay..
# 20 Har oxå en omplacering från Gay. Det kommer nästan att bli mer regel än undantag att man känner nån som har en släkting till sin Gay iller.
Sara